A Las Vegas-i szórakoztatóelektronikai vásáron (CES) bemutatott villanyautó méreteivel és megjelenésével a BMW i3-asra hasonlít, de annál jóval olcsóbb, és több mint kétszer akkora távot,
320 kilométert tud megtenni egy töltéssel.
A hatótáv kijelzésekor a kocsi figyelembe veszi a napszakot, az időjárást és a vezető vezetési stílusát is.
Az ötajtós kompakt egyterű egy új padlólemezre épül, a lítium-ion akkumulátorok megegyeznek azzal, amik a második generációs Chevrolet Voltban szolgálnak.
A Boltban azonban nincs belső égésű motor
sem generátorként, se hajtást végző motorként.
A pontos műszaki adatokat csak a jövő heti Detroiti Autószalonon ismertetik. Annyit azért már a CES-en is elárult a General Motors, hogy a Bolt hamarosan a legújabb mobil applikációs technológiát felhasználva egy közösségi autómegosztó szolgáltatás flottajárműve lesz.
Ezen kívül azt is tudni lehet, hogy a navigációs rendszere alacsony energiaszint esetén megmutatja a legközelebbi töltőpontokat, az útvonalat pedig úgy tervezi meg a domborzati viszonyok és a forgalom figyelembe vételével, hogy a lehető legkevesebb energiát fogyassza az autó. A 4G-s kapcsolattal mobil hotspottá változtatható a Bolt, az alacsony energiaigényű Bluetooth-kapcsolat pedig már akkor létrejön a tulajdonos telefonja és az autó között, amikor megközelítik a járművet.
Az Amerikában októbertől kapható Bolt letarolhatja a villanyautók piacát, mert
az ára Amerikában a villanyautóknak járó helyi adókedvezmények beszámításával 30 ezer dollár,
azaz 8,75 millió forint lesz. Összehasonlításképp, a 171 kilométeres hatótávolságú (amerikai mérési szabvány szerint) Nissan Leaf 29 ezer dollárba, a 130 kilométeres hatótávolságú (amerikai mérési szabvány szerint) BMW i3 pedig 42 ezer dollárba kerül.
A Bolt nagy valószínűséggel az európai piacon is kapható lesz, Opel emblémával már a márciusi Genfi Autószalonon bemutatkozhat.