A Detroiti Autószalonon bemutatkozott a 991-es kódszámú Porsche 911 Turbo ráncfelvarrott változata. Kívülről alig fedezhető fel különbség a régihez képest átrajzolták a lökhárítókat, a motorháztetőt, a LED-es nappali fényeket és a hátsó lámpákat, ezen kívül lecserélték a kilincseket, a 20 colos felniket is. A típusnéven nem változatattak annak ellenére sem, hogy a modellfrissítés óta már a gyengébb Carrera modellek is turbómotort használnak.
A szerencsés sofőr már a 918 Spyderből származó sportkormányt markolhatja, amelyre rátették az üzemmód-választó forgókapcsolót négy (normál, sport, sport plus, és egyéni) állással. A kerek üzemmód-választó közepén az előzésekhez kitalált Sport Response gomb található, amely
legfeljebb 20 másodpercen át a maximális teljesítményt hozza ki a motorból,
minimális reakcióidő mellett. Ha megnyomják, a műszerfalon elindul egy visszaszámláló 20 másodpercről.
Egy másik gombbal a PSM menetstabilizáló rendszert lehet engedékenyebbé varázsolni, így könnyebb megközelíteni a kocsi határait anélkül, hogy a biztonsági védőhálóról lemondana az ember. Ez a PSM-beállítás engedékenyebb, mint régi Turbóban, Sport Plus állásnál.
Az állandó összkerékhajtás továbbra is szériafelszerelés, de nem kérnek felárat a dőlésgátló aktív kanyarstabilizárokért, és a kerámia tárcsákból álló fékrendszerért sem. Opciós extra viszont a radaros holttér-figyelő, és az emelőrendszer, amely 4 centivel emeli meg az kocsi orrát, hogy az alattomos fekvőrendőrökön is sérülés nélkül tudjon áthajtani a 911 Turbo.
Továbbra is változó geometriájú turbókat használ a 3,8 literes bokszermotor,
a benzinmotorok között egyedüliként a világon. Az új szívósornak, hengerfejnek, befecskendezőknek és a megemelt befecskendezési nyomásnak köszönhetően a teljesítmény már 540 lóerő, ami 20 lóerős többlet a régihez képest. Már ezzel is csak 3,0 másodperc kell a százas sprinthez, és 320 km/h a végsebesség.
A „dinamikus feltöltés” funkció révén a turbómotor állítólag olyan spontán reagál a gázadásra, mint egy kihegyezett szívómotor.
Ezt úgy érték el, hogy a gázelvételkor a pillangószelepet nyitva hagyják, csak a befecskendezést szakítják meg egy rövid időre. Így amikor a vezető újra a gázra lép, nem kell várnia arra, hogy ismét felépüljön a turbónyomás.
Természetesen az új turbókkal 580 lóerősre felpumpált S változat még ezen is túltesz a maga 2,9 másodperces értékével és a 330 km/h-s végsebességével. A kupék átlagfogyasztása 9,1, a kabrióké a nagyobb tömeg és a rosszabb légellenállás miatt 9,3 liter az európai norma szerint, ami 0,6 literes javulást jelent.
A felfrissített 911 Turbót már januárban elkezdik árusítani Németországban, az alapára 174669 euró, ami 55,5 millió forintnak felel meg. Az S változatért már 202 872 eurót kérnek, ami 64,5 millió forintot jelent.