Monacóban sok úri huncutságot láthat a kutak személyzete, drága sport- és luxuskocsik tucatjainak tankjába ömlik a benzin. Az új korában legalább egymillió eurós (310 millió forintos) és 1001 lóerős Bugatti Veyron azonban arrafelé is ritka, mint a fehér holló, annak pedig, hogy beálljanak vele a gépi mosóba, körülbelül akkora az esélye, mint egy meteorit becsapódásának.
Az ilyen szupersportautók gyönyörű fényezését durva gépi kefék helyett szorgos garázsmesterek szokták tisztogatni kímélő vegyszerekkel, szarvasbőrrel és más csodaszerekkel. Nem csoda, hogy a manővert többen döbbenten figyelték, a Fipeux-csapat tagja mellett mások is videóra vették.
A tulaj becsületére legyen mondva, hogy ügyesen centizett, pedig a keskeny mosóban könnyen meghorzsolhatta volna a felniket (gumik nélkül a szett 25 ezer euróba, vagyis 7,7 millió forintba kerül), és a karosszériaelemek is ingatlanárban mozognak. Hiába tízévesek már a korai példányok, nem lett olcsóbb a javíttatás, és bontókban sem állnak hozzá hegyekben az alkatrészek.