A Fiat az Abarth 595 modellfrissítésénél kicsit feljebb csavarta az 1,4-es T-Jet turbómotort, ami azt jelenti, hogy az alapváltozatban 140 helyett 145, a Turismóban 160 helyett 165 lóerőt teljesít az erőforrás. Csak a Competizionéban nem nőtt a teljesítmény, talán úgy ítélték meg, hogy a 180 lóerő és a 6,7 másodperces gyorsulás így is elegendő.
Minden motorhoz ötfokozatú kézi váltó jár, de felárért ötfokozatú robotizált váltót is lehet választani. Ezentúl a Competizionéhoz
mechanikus önzáró differenciálmű is rendelhető,
ami könnyebbé teszi az erő átadását az útra. A két erősebb változatban Koni gátlók dolgoznak, de csak a Competizione kapja meg a gombnyomásra hangosabbá változtatható sportkipufogó rendszert és a Sabelt kagylóülést is.
A felfrissített Abarth 595-öt az áttervezett orr-részről lehet felismerni, lecserélték a fényszórókat, LED-es nappali fényt vezettek be, és megnövelték a légbeömlőket, amelyek így közel ötödével több levegőt engednek a motorhoz. Könnyítettek a 17 colos alufelniken, megnövelték a hátsó diffúzort, valamint a hátsó lámpába a karosszériáéval egyező színű betét kerül. A három új külső szín érkezésével már 15 közül lehet választani.
Belül áttervezték a sportüléseket, hogy több oldaltartást nyújtsanak, szénszálas és Alcantara betéteket helyeztek el, és új kárpitokat vezettek be. Lecserélték a kormányt is, az újnak már lapított az alja. Megjelent a középkonzolon egy érintőképernyő, ami 5 vagy 7 colos lehet, utóbbi esetben
telemetria rendszer is jár az autóhoz,
amelynek segítségével a sofőr kiértékelheti a teljesítményét azokon a versenypályákon, amelyek fel vannak töltve a háttértárba.
A felfrissített Abarth 595 júniustól lesz megvásárolható, már Magyarországon is, mivel Érden pár hónapja megnyílt az első hivatalos Abarth Store. A modellfrissítés előtt az 595-ös 5,45 millió forinttól indult, az új változat áráról még nincs információ.