Párizsban tartják a Toyota Prius Plug-in Hybrid európai premierjét, a világ legnépszerűbb hibrid autójának új, drágább változata 35 kilométert tud megtenni tisztán elektromos üzemben. Orra és hátulja eltér a normál Priusétól, és abban is különböznek, hogy ebben lítium-ion akkumulátor van.
Egy másik egyedi alternatív hajtású Toyota modell, a FCV Plus is Párizsban mutatkozik be az európai nagyközönség előtt. A futurisztikus kinézetű FCV Plus szögletes karosszériáján több érdekességet is talál az ember. Például a teljesen a sarkokba tolt, világító kerekeket, amivel a lehető legjobb helykihasználást érték el.
Üzemanyagcellás a tanulmányautó, a hajtást a kerekekbe épített villanymotorok végzik, az üzemanyagcella az első, a hidrogéntartály a hátsó kerekek között van. Külső hidrogéntartályra kötve az FCV Plus képes az előállított elektromos energiát visszatáplálni a hálózatba. Amikor nem használják, akkor a közösségi árammegosztó parkolóban hagyva energiát termel a város számára.
A párizsi Toyota-stand legfontosabb modellje azonban a C-HR lesz. A Nissan Qashqai méretű, kupészerű crossover novemberben már meg is érkezik a hazai márkakereskedésekbe. A törökországi gyártású típus ugyanarra a padlólemezre épül, mint a Toyota Prius, de nem csak hibrid hajtáslánccal lesz kapható, hanem az Aurisból ismert 1,2 literes turbós benzinmotorral is.