A 8 literes, 16 hengeres, 4 turbós, 1500 lóerős motorral hajtott hipersportautóért elképesztő összeget, 1,332 milliárd forintot kérnek. Ebből az összegből 616 darabot lehetne venni Magyarország legolcsóbb új autójából, a 2,16 millió forintba kerülő Dacia Sanderóból.
Persze a Chiron nem véletlenül kerül ennyibe, mivel 1,1 másodperccel hamarabb (13,2) alatt éri el a 300 km/órát álló helyzetből, mint a 73 lóerős Dacia a 100 km/órát.
A kék Bugatti nem teljesen új, 580 kilométer van benne, az okmányai pedig hiányoznak. Megtekinteni sajnos csak Németországban lehet, megnyugtató, hogy az eladó szerint autóbeszámítás lehetséges.
A Chiron nettó alapára egyébként 750 millió forintnak megfelelő euró volt a tavalyi piaci bevezetéskor, de még nem tudnak annyit gyártani belőle, amennyire kereslet lenne, ezért a használt piacon elszállnak az árak.