Az új Honda Jazz megtartotta elődei pufók alakját, de letisztultabb lett a dizájn. Fele olyan vastag az A-oszlop, mint korábban, így a vezető kilátása javult, de a karosszéria ütközésvédelme nem romlott. Újdonság, hogy Crosstar kivitelben,
terepjárós stílusban is megvásárolható lesz a kisautó,
ami az alapmodell fronthajtású hajtásláncára és utasterére épül, de nagyobb hasmagassággal, egyedi orr-résszel, vízálló kárpitozással és integrált tetősínnel rendelkezik.
A korábbi Jazzek legfontosabb előnye a tágas utastér volt, amit a negyedik generáció is megtartott.
Már nem rugókészlet, hanem szivacs gondoskodik az új, szélesebb első ülések puhaságáról, hátra szintén vastagabban párnázott ülések kerültek. Továbbra is az első ülések alá került a benzintartály, ami egyedülálló megoldás a szegmensben, ráadásul a felhajtható hátsó ülőlap ("mágikus ülésrendszer") beépítését is lehetővé tette.
Végre lecserélte a Honda a korábban sok kritikát kapott fedélzeti információs rendszert, az új WiFi-hotspotként is szolgál, a LED érintőképernyőt pedig úgy kell kezelni, mint az okostelefonokét, azaz tapintással és simítással vezérelhetők az alkalmazások. Az előre telepített alkalmazások között ott találjuk az okostelefonok közvetlen, vezeték nélküli használatát biztosító Apple CarPlay® és Android Auto szoftvert is.
A Honda az új CR-V hibrid hajtásának kicsinyített változatát építi majd be a Jazz-be, valószínűleg 1,0 vagy 1,5 literes benzinmotorral a 2,0 literes helyett. A CR-V-ben a belső égésű motor általában áramtermelésre szolgál, csak nagy sebességnél kapcsolódik be közvetlenül a kerekek hajtásába. A Honda még adós a Jazz hibrid hajtásának teljesítményével és fogyasztásával is, de még van idejük elárulni, ugyanis a kiskocsi forgalmazása csak 2020 közepén kezdődik az európai piacon.