Az Üllő és Albertirsa közötti 27 kilométeres elővárosi szakasz átadásával Monor, Monorierdő, Pilis és Albertirsa lakói közvetlenül gyorsforgalmi úton érhetik el a fővárost.
Az Albertirsa és Abony közötti szakaszon továbbra is zajlik az építkezés, de ez a 35 kilométer nem egybefüggő, tavaly nyáron már átadtak egy 10,8 kilométer hosszú szakaszt, ennek egyik része - 4,8 kilométer - a ceglédi körforgalomtól Budapest irányába, hat kilométer pedig a Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres szakasz része.
Az ígéretek szerint
idén augusztusig a hiányzó részek is elkészülnek,
és így Abonytól a budapesti repülőtérig egybefüggő, kétszer kétsávos úton haladhat a forgalom.
Az M4-es fejlesztése folytatódik tovább az Alföldön keresztül az országhatár felé. A Szolnokot elkerülő Abony-Törökszentmiklós 27 kilométeres szakasz tartalmaz majd egy Zagyva- és egy Tisza-hidat, valamint számos felüljárót.
A Törökszentmiklós és Püspökladány közötti 65 kilométeres szakasz nyomvonala is ismert már, továbbá tart a magyar-román határhoz vezető, Berettyóújfalu-Nagykereki szakasz megvalósítása is - olvasható a Magyar Nemzetben.