Az új Jazz tizedik légzsákja, az új középső első légzsák
a vezetőülés háttámlájából fúvódik fel
a sofőr, valamint a mellette ülő utas között. Alkalmazásával jelentősen csökken annak esélye, hogy oldalütközéskor az elöl ülők teste és feje egymásnak csapódjon. A Honda saját mérései alapján az új légzsák 85%-kal csökkenti az ütközési oldalon helyet foglaló utas fejsérülésének kockázatát és 98%-kal a másik oldalon ülőét.
Az új Jazz műszaki újdonságai közé tartozik az i-side névre keresztelt hátsó oldallégzsák is, amely megakadályozza, hogy, az második sorban ülő utas az ajtóval vagy a C-oszloppal érintkezzen oldalütközésnél. Tervezésekor ügyeltek a kompakt méretre, így a Jazz „mágikus ülésrendszerébe" (előrebillenthető hátsó pad) is befért.
Ezek a fejlesztések alighanem a törésteszteken is előnyt jelentenek majd a Jazz-nek, ugyanis az Euro NCAP 2020-tól szigorúbb eljárással teszi próbára az autók oldalütközéssel szembeni ellenálló-képességét. Ennek az is része, hogy már nemcsak az ütközés oldalán vizsgálják az ütközés hatásait, hanem a túlsó felén is.
A Honda Jazz új generációja tavaly mutatkozott be a Tokiói Autószalonon, a praktikus, tágas belterű kisautó
kizárólag hibridként lesz kapható Európában,
a benzines-elektromos rendszer a hibrid CR-V hajtásának kicsinyített változata. A Jazz értékesítése valamikor nyáron kezdődhet meg.