Noha már nem a "mi autónk", és nem is adnak el belőle igazán sokat itthon, a Suzuki Swift még mindig fontos modell a kisautók között. Az aktuális generáció ráncfelvarráson átesett változata most érkezett meg Európába, egy nem várt meglepetéssel.
Frissítések során általában növelni szokták a teljesítményt, a Suzuki azonban más utat választott:
a benzinmotor lökettérfogata 1242-ről 1197 köbcentire csökkent, a teljesítmény pedig 90 helyett már csak 82 lóerő.
A négyhengeres szívómotor cserébe jóval alacsonyabb fordulaton (2800/percnél) adja le a legnagyobb nyomatékát, ami egyébként szintén csökkent. Ez az érték korábban 120 Nm volt 4400-as fordulatnál, most 107 Nm szerepel az adatlapon.
A 12 voltos lágy-hibrid rendszer is változott: ugyanazt a 3,1 lóerős indítógenerátort használja, mint eddig,
a lítium-ion akkumulátor kapacitása viszont háromszorosára (10 Ah) nőtt.
Az autó külseje minimális mértékben változott: új a hűtőrács, lecserélték a felniket, van néhány friss külső szín, és a műszerfal betétjeivel is variáltak egy keveset.
Az itthoni alapár 3,99 millió forint, automata váltós modellért legalább 5,36 millió forintot kell fizetni.