Elhagyta a kitinpáncélt, de a hat hengerhez ragaszkodik – BMW 440i xDrive Cabrio teszt

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW M440i kabrió teszt a Marina Park közelében 2021 október 18-án
Vágólapra másolva!
Az új BMW 4-es kabriónak előnyére vált, hogy visszatért a vászontetőhöz, bár az időjárás és a vandálok ellen így kevésbé védett. Mesés a kényelme és az ereje, látványos is, de aki vérbeli sportautót szeretne, inkább a kupét vegye.
Vágólapra másolva!
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

A BMW kabriók és roadsterek mindig vászontetősek voltak, egészen 2007-ig, amikor az új 3-as kabrió (E93) összecsukható keménytetőt kapott, reagálva a divathullámra, amit főleg a francia kupé-kabriók indítottak az ezredforduló után. Aztán a 2014-ben bemutatott utód, a 4-esre átkeresztelt kabrió (F33) is megtartotta az összehajtható acéltetőt, amelynek az előnye a fokozott védelem az időjárás, a menetzaj és a késes vandálok ellen, a nagyobb karosszériamerevség (zárt tetővel) és ütközésbiztonság.

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Mostanában viszont az autógyártók kezdenek visszatérni a vászontetők felé, amelyek nemcsak elegánsabbak, de könnyebbek és kevésbé bonyolultak, mint az acéltetők, ráadásul kisebb helyigényük miatt kevesebb kompromisszumot igényelnek a formatervezőktől is, ami egy nyitott kocsi esetében talán mindennél fontosabb. Mivel a 2-es és a 8-as kabrió is vászontetős, várható volt, hogy az új 4-es kabrió (G23) is ilyet kap, ami végül be is igazolódott. A többrétegű, gondosan hangszigetelt, a felső vászonréteg alatt panelekből álló puha tető

40 százalékkal könnyebb, mint az előd összecsukható keményteteje, és 50 km/h-ig menet közben is nyitható-zárható.

Az elektromos vászontető 18 másodperc alatt képes lenyitni vagy bezárni magát, akár menet közben vagy távirányítóról vezérelve is Fotó: Szabó Gábor - Origo

Csakhogy a könnyebb tetővel és az alumínium karosszériapanelekkel együtt is nehezebb lett az új 4-es kabrió, mert 13 centivel hosszabb és közel 3 centivel szélesebb elődjénél, lágy hibrid rendszert kapott a motorja, ráadásul gazdagabb a felszereltsége. Összesen 40 kilót szedett fel az elődhöz képest, a tesztelt 440i xDrive kivitel például 1890 kilót nyom üresen; a legelső 3-as kabrió, az 1985-ben bemutatott E30 alapváltozata még csak 1220 kilós volt.

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Viszont a megnövelt hossz, szélesség és tengelytáv révén az új 4-es helykínálata is érezhetően javult közvetlen elődjéhez képest, olyannyira, hogy rövid távokon már akár két felnőtt is nyugodtan bevállalhatja a kissé meredek háttámlájú hátsó üléseket, már ha ki bírják várni, amíg a csigalassan dolgozó villanymotorok előretolják az elsőket a beszálláshoz. Nemcsak a hátsó lábtér, hanem a csomagtartó is nagyobb lett: nyitott tetővel 300, zárttal 385 literes a térfogata, ami 80, illetve 15 literes bővülést jelent.

Megkapta a sok vitát kiváltó hűtőmaszkot

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Jobbak lettek a karosszéria arányai, de a külső dizájnban a legnagyobb különbséget az új, függőleges hűtőrácsvesék jelentik, melyekre megjelenésük óta már mondtak hideget-meleget az újságírók és a márka rajongói. A BMW szerint azért volt szükség rájuk, mert korábban sok panaszt kaptak a 4-es vásárlóktól arra, hogy elegáns kupéjukat, illetve kabriójukat alig lehet megkülönböztetni az alapokat adó 3-as limuzintól.

Ez jól hangzik, de nem menti fel teljesen Domagoj Dukecet, a BMW márka dizájnigazgatóját.

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Most már nemcsak elnevezésében, hanem megjelenésében is élesebben elkülönül a 3-as és a 4-es sorozat, persze a lemezek alatti technikában nincs nagy különbség. Érdekes, hogy a hódfogakra emlékeztető hűtőmaszk a sötétzöld tesztautón valahogy élőben nem volt olyan zavaró, fehér fényezéssel lehet, hogy más lett volna a helyzet. Ízlésről nem lehet vitatkozni, az viszont biztos, hogy ezekkel az óriásvesékkel nagyobb tekintélye van a 4-esnek az utakon, általában akkor is lehúzódnak előle, ha nem is akarunk előzni.

Úgy megy, mint 10 éve egy M3-as

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Pedig a háromliteres, soros hathengeres turbómotorral nehéz megállni, hogy betartsuk a sebességhatárokat, ugyanis a százas gyorsulás mindössze 4,9 másodpercet vesz igénybe, így a legtöbb hot hatch már nem ellenfél. Igaz,

0,4 másodperccel így is rosszabb a gyorsulása, mint a 150 kilóval könnyebb 440i kupéé,

de ez nem fogja zavarni a tulajdonosokat, ugyanis egy kabriózás sokkal inkább szól a kényelmes túrázásról, mint az utolsó tizedmásodpercek lefaragásáról.

BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi
BMW, M440i, kabrió, teszt, cabrio, autó, gépjármű, bemutató, kocsi

Cikkünk folytatódik a második oldalon, kérjük, lapozzon!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!