Nem villanyautó, mégis elmegy árammal 120 kilométert ez a német SUV

Mercedes-Benz GLC SUV
GLC
Vágólapra másolva!
Az új Mercedes-Benz GLC a leghosszabb hatótávolságú plug-in hibrid lesz a piacon.
Vágólapra másolva!
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

Bemutatkozott a Mercedes GLC új generációja, amelyen nagy lesz a nyomás, hiszen elődje a legnépszerűbb típus volt a német gyártó kínálatában: hét év alatt kétmillió példány fogyott belőle a világpiacon. Nem véletlen, hogy csak finoman nyúltak a külsőhöz, az arányok megmaradtak, de az új lámpák és a simább felületek révén elegánsabb az összhatás.

Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

A 4716 mm hosszú, 2075 mm széles és 1650 mm magas új GLC

60 mm-rel hosszabb, 21 mm-rel keskenyebb és 4 mm-rel alacsonyabb elődjénél.

15 mm-rel hosszabb tengelytávot is kapott, 2888 mm-rel. Az opcionális, oldalanként 1,3 millió pixel felbontású Digital Light fényszórórendszer figyelmeztetéseket és segédvonalakat világít az úttestre, mint egy projektor.

Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

Mivel a GLC műszakilag az új C-osztályra épül, nem meglepő, hogy a belső tere is a testvérmodellből származik. A műszerfal vízszintesen két részre oszlik és nagyméretű díszítőelemnek ad helyet, amely fölé lebegő hatást keltve emelkedik a központi kijelző. Széria a legújabb generációs MBUX infotainment rendszer két nagyméretű kijelzővel és navigációval.

Csak hibrid hajtással

Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

Alapáras az összkerékhajtás és a kilencfokozatú automatikus váltó is,

a kínálatot kizárólag kétliteres, négyhengeres benzin- és dízelmotorok alkotják,

amelyekből négy változat (GLC 200, GLC 300, GLC 220 d, GLC 300 d) lágy hibridként lesz elérhető. 197-258 lóerőig tart a teljesítményskála, de ehhez még hozzá jön a villanymotor 23 lóereje (és 320 Nm nyomatéka).

Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

A háromtagú plug-in hibrid kínálat (300 e, 400 e, 300 de) 313-381 lóerős teljesítményskálájú, mindegyik

104-120 kilométer tisztán elektromos hatótávra képes

egyetlen feltöltéssel. A továbbfejlesztett hibrid vezérlési program a korábbinál nagyobb mértékű elektromos hajtást tesz lehetővé a 136 lóerős, váltóba integrált villanymotorral, hosszú utat tervezve pedig automatikusan előnyben részesíti a lakott területen történő elektromos használatot. Váltóáramról 11 kW-tal, egyenáramról 60 kW-tal lehet tölteni a 31,2 kWh kapacitású akkumulátort, utóbbival csak 30 perc kell egy töltéshez.

Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV
Mercedes GLC SUV

Bár a városi célközönségnek ez aligha számít, a GLC terepjáró tulajdonságai is fejlődést mutatnak: megjelent az off-road kijelzés, a 360 fokos kamera által átláthatóbb képet biztosító „átlátszó motorháztető" megoldás, valamint a továbbfejlesztett vezérlőrendszereknek köszönhetően a jobb lett a tapadás és az irányíthatóság laza talajon.

Aki megrendeli a légrugózást, akár fel is emelheti az autót terepezés előtt.

Fokozza a fordulékonyságot és a stabilitást az opcionális összkerék-kormányzás, az akár 4,5 fokos szögben elforduló hátsó kerekek 80 centiméterrel, 11 méteresre rövidítik a fordulókört.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!