A BMW M GmbH elkészítette a Batmobile becenevű, 1973-as 3.0 CSL modern változatát. Az első 3.0 CSL-t 1972-ben, homologizációs céllal készítették el, mégpedig azért, hogy a versenyváltozat indulhasson a Túraautó Európa-bajnokságon (amelyet 1973 és 1979 között hatszor meg is nyert). Mindössze 1265 darabot gyártottak a hatalmas szárnyáról és sárvédő-szélesítéseiről ismert kupéból, aminek 3,2 literes, soros hathengeres motorja 206 lóerőt küldött a hátsó kerekekhez.
Ezzel szemben az új 3.0 CSL háromliteres, turbófeltöltős motorja már 560 lóerőt képes leadni, ezzel minden idők legerősebb hathengeres BMW erőforrása. Hogy teljes legyen a múltidézés, kézi váltóval oszthatja be a motor 550 Nm nyomatékát a sofőr. Maga az autó a G82-es M4-es kupén alapul, de a motoron kívül a külső karosszériaelemeken is módosítottak Münchenben. A kocsi hasonló színű versenyszínekben pompázik, mint az 50 évvel ezelőtti elődje, a sárga fényszórókkal pedig a 2022-es DTM bajnokságot megnyert M4 GT3 előtt tiszteleg a BMW.
A súlycsökkentés érdekében a tetőt, a motorháztetőt, a csomagtérfedelet, a küszöbidomokat, a szoknyákat, a diffúzort és a hátsó szpojlert szénszálból készítették el, a fényszórók az M4-asról származnak, a hűtőmaszk azonban jobban emlékeztet a klasszikus BMW modellekére. Elöl 20, hátul 21 colos kerekeken gördül az autó, a Pilot Sport 4 S gumik mintázatát speciálisan a 3.0 CSL-hez tervezte a Michelin.
Mindössze 50 darab sorszámozott példány készül majd az új 3.0 CSL-ből, amihez a dingolfingi BMW-gyárnak 3 hónapra van szüksége a sok egyedi szénszálas alkatrész miatt