Visszatért egy legendás francia autó, de nem abban a formában, ahogy megszoktuk

renault espace
Vágólapra másolva!
Az új Renault Espace nem egyterű többé, hanem egy három üléssoros, klasszikus SUV annak minden előnyével és hátrányával. Egyelőre csak egyféle, öntöltő hibrid hajtásláncot jelentettek be hozzá.
Vágólapra másolva!
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace

Nem erőltette meg magát túlságosan a Renault a hatodik generációs Espace tervezése közben: egyszerűen a tavaly bemutatott középkategóriás szabadidő-autó, az Austral nyújtott, hétüléses változatának adták az egykor szebb napokat látott nevet.

Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace

A

4,72 méteres SUV

13,5 centivel rövidebb az előző Espace-nál, viszont 21 centivel hosszabb az Australnál, a különbség egyharmada a nyújtott tengelytávból, a kétharmada a megnövelt hátsó túlnyúlásból jött össze.

Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace

Kivett harmadik üléssorral legfeljebb 777, lehajtottal 677, hét üléssel 159 literes a csomagtartó, a Skoda Kodiaq hasonló konfigurációban 835, 765, illetve 270 litert kínál. Viszont a Renault-ban 18 helyett

22 centiméteres sínen tologatható a második üléssor,

így lehet választani a nagyobb lábtér vagy a nagyobb csomagtartó/harmadik üléssori lábtér között.

Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace
Renault Espace

Mindössze egyféle hajtáslánccal, az 1,2 literes, háromhengeres turbómotorra épülő öntöltő hibriddel készül az Espace,

a 200 lóerő és 205 Nm 8,8 másodperces gyorsulást és 175 km/h-s végsebességet tesz lehetővé

az alapáron adott automatikus váltóval, mindössze 4,6-5,2 literes átlagfogyasztás mellett. Később az Australból ismert 1,3 literes lágy hibrid benzinmotorok is megjelenhetnek a kínálatban.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!