Ha a furcsa név nem zavarja, elégedett lesz vele – BYD Atto 3 teszt

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
Vágólapra másolva!
A világ legnagyobb elektromosautó-gyártója, a kínai BYD három modellt kezdett el forgalmazni Európában, de közülük az Atto 3 számíthat a legnagyobb sikerre. A kompakt SUV úgy tud olcsóbb lenni a konkurenciánál, hogy szinte semmiben nem rosszabb náluk.
Vágólapra másolva!
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Már évek óta tudjuk, hogy a kínai autógyártók elérhető árú, egyre szebb és jobb autói előbb-utóbb Európában is kaphatóak lesznek, egyes országokban már meg is jelent az MG mellett az Aiways, a Nio, a Zeekr, a Lynk&Co, az Xpeng és a BAIC is, de

Magyarországon egyelőre még fékezett habzású az invázió.

Igaz, az ismert európai márkanevet ügyesen használó MG és a viszonylag ismeretlen Dongfeng pár éve már nálunk is jelen van importőrrel, de csak az előbbi tudott alacsony áraival és korrekt autóival látható sikereket elérni. Egy éve jelentették be, hogy a Volvo tulajdonosa, a Geely is megkezdi a Geometry C forgalmazását, amit azóta is várunk, illetve egy idén augusztusi bejelentés szerint hamarosan a nagy halnak számító Chery is megjelenik a magyar piacon az Omoda márkájával, amelynek első modelljét, az 5 nevű SUV-ot már mi is bemutattuk.

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

A nagy áttörést azonban nem ők, hanem

Kína legnagyobb autógyártója,

a konnektorról tölthető autók gyártásában világelső BYD hozhatja el, a mammutvállalat egy sikertelen és gyorsan abbamaradt 2014-es próbálkozás után tavaly látta elérkezettnek az időt arra, hogy végre rendesen (sok országban, több modellel és kiépített hálózattal) is betörjön az európai piacra. Először Franciaországban, Németországban, a Benelux államokban és Skandináviában jelentek meg 2022 végén, aztán idén már az Egyesült Királyságban, Dél- és Kelet-Közép Európában is megkezdődött az autóik forgalmazása (már 19 európai országban vannak jelen), méghozzá hivatalos csatornákon. Magyarországon idén októberben két budapesti BYD-szalon nyílt meg, és a tervek szerint hamarosan kiépül az országos márkakereskedői hálózat is bemutatótermekkel, márkaszervizekkel.

Milyen BYD-k kaphatók nálunk?

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Egyelőre három tavaly bemutatott, friss fejlesztésű villanyautóból, egy kompakt ferdehátúból (Dolphine), egy kompakt szabadidő-autóból (Atto 3) és egy középkategóriás sportszedánból (Seal) áll a hazai választék, de később tovább bővül a paletta a „Dinasztia" sorozat autóival. Minden modell a BYD harmadik generációs elektromos platformjára épül, amely igen rugalmas, hisz képes többféle méretű akkumulátort, 400, és az ultragyors töltéshez szükséges 800 voltos architektúrát, első-, hátsó- és összkerékhajtást is fogadni.

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

E teszt alanyától, az Atto 3-astól várja a BYD a legtöbb eladást Európában, a 4,45 méter hosszú kompakt SUV méretét, stílusát, teljesítményét és árát tekintve ugyanis pont abba a szegmensbe tartozik, amely iránt ugrásszerűen nőtt a kereslet az utóbbi időben. Közvetlen ellenfelének a Kia Niro EV-t, a Hyundai Kona Electric-et, valamint az MG ZS EV-t lehet tekinteni, de mindnél nagyobb és olcsóbb, igaz, a hatótávja valamelyest elmarad azokétól.

Csak egyféle hajtáslánccal,

első kerekeket hajtó 204 lóerős villanymotorral, valamint 60,5 kWh-s akkumulátorral kapható, a kisebb akkus verzióját nem hozzák Európába.

Az akkumulátora sem hétköznapi

A Blade fantázianevű, saját fejlesztésű akkumulátor fontos szerkezeti merevítő elemként is funkcionál a gördeszka-alvázban (50 százalékkal növelve a torziós merevségét), de nem ez a fő előnye, hanem a „cella-csomag" elrendezés, ami azt jelenti, hogy a cellákat nem modulokba rendezve építik be az ellenálló, méhsejt-szerkezetű akkuházba, hanem penge-szerű lapokba sűrítve közvetlenül, ami állítólag 50 százalékkal jobb helykihasználást eredményez. Emiatt nem is kellett drága, kobaltos akkumulátor-technológiát (pl. lítium-mangán-kobaltot) választani, elég volt a kisebb energiasűrűségű lítium-vasfoszfát is, amely olcsóbb, biztonságosabb, kevésbé érzékeny a melegre és a villámtöltésre, ráadásul a tipikus akkumulátoroktól eltérően attól sem csökken az élettartama, ha 100 százalékig feltöltik. Ez a technológia állítólag a legkeményebb törés- és rövidzárlati teszteken is jól szerepelt, például azon is, amelyben fémtűvel szúrják át a cellákat, helyi zárlatot okozva.

Hogy néz ki?

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Ahogy arra az első sárvédőn látható „BYD design" felirat utal, ezt a modellt már a BYD 2019-ben átadott új, globális dizájnközpontjában tervezték, amelynek vezetője az a Wolfgang Egger, aki anno az Alfa Romeo 147, 156, 166, 8C Competizione és az Audi Q2 formájáért is felelt. Ezúttal biztonsági játékot játszott a német sztárdizájner, a kevés karakteres vonással rendelkező, de barátságos megjelenésű Atto 3 szinte bármilyen gyártó modellje lehetne annak ellenére, hogy a BYD szerint a formája tele van a kínai sárkánykultuszra utaló részletekkel.

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Ha összességében nem is túl emlékezetes a forma, azt azért meg kell hagyni, hogy az arányai rendben vannak, és a nagy ablakfelületek is előnyösek a kilátás szempontjából, leszámítva a kis hátsó szélvédőt. A mai divatnak megfelelően erősen emelkedik az övvonal, a C-oszlop külön díszburkolatot kapott, a hátsó lámpák pedig középen összeérnek, a villanyhajtásra csak az első maszk zárt kialakítása, és a jobb első sárvédőben kialakított töltőcsatlakozó utal. Jól mutatnak a 18 colos kerekek a fényezetlen műanyaggal kibélelt kerékjáratokban, a látványos felnikre minőségi, alacsony gördülési ellenállású Continental gumikat húztak.

Milyen belül?

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Élesebb nem is lehetne a különbség a szelíd külső és a – talán túlzottan is – extravagáns belső között, mintha a belsőépítészek minden idegszálukkal arra törekedtek volna, hogy valami meghökkentőt alkossanak. A sajtóközlemény szerint

az utastéri formák tervezéséhez az edzőtermek hangulata nyújtott inspirációt,

ezért lehet, hogy a belső kilincsek súlyzókra, a menetváltó előválasztó kar kettlebell súlyra, a könyöklő futópadra, a szellőzők pedig a súlytárcsákra emlékeztetnek.

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

Említést érdemelnek még a franciakulcs formájú ajtókönyöklők, valamint a pengethető, hangolt húrokkal határolt zenélő térképzsebek, amelyekkel kapcsolatban mindenkinek az volt az első kérdése, hogy kisgyerekekkel nem lesz-e kibírhatatlan így egy hosszú utazás. Szerencsére az összeszerelési minőségre nem lehet panasz, a karosszéria masszívnak érződött, rossz úton sem kezdtek ciripelni, nyikorogni a műanyagok.

BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,
BYD , Atto, 3, kínai, autó, teszt, 2023.11.02.,

A DiLink 4.0 nevű, mobiltelefonos kezelhetőségű fedélzeti menürendszer vezeték nélkül "over the air" frissül, és alapáron kínálja a felhő-alapú navigációt. Van még szóban utasítható (hi, BYD!) digitális asszisztens, rengeteg netes szolgáltatás, valamint Android Auto és Apple CarPlay támogatás is, bár ezek integrációja nem tökéletes a nagy képernyőn. Még a vezeték nélküli telefontöltő is az alapfelszerelés része, no meg a nyolchangszórós hifi, amely ugyan kicsit doboz hangon szól, de ezt ritmusra pulzáló hangulatfényekkel kompenzálja.

A cikk folytatódik a második oldalon. Kattintson tovább!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!