Amikor az első generációs Nissan Juke tulajdonosai újra cserélték autójukat,
állandóan azt a visszajelzést kapták az értékesítők, hogy hiányzik nekik a sárga szín,
ez a visszajelzés pedig eljutott a központba is, ezért most, a 2. generációs modell félidei megújulásánál visszatért a palettára ez a korábban népszerű fényezés.
De nem csak a sárga az új fényezés, a gyöngyfehér helyett van egy új gyöngyfehér, a metálfekete még feketébb (fém- helyett üvegport kevernek a lakkba), ezenkívül a felniket cserélték le.
Az igazi változás az utastérben van, ahol már 12,3 colos képátlójú a 8 fokkal a vezető felé fordított központi érintőképernyő. Javítottak a beszédvezérlésen, a menüben konfigurálható csempék is vannak, a telefoncsatlakoztatás vezetéknélküli, USB-s csatlakozáson át az autó álló helyzetében videólejátszásra is használható a központi képernyő.
Újak a burkolatok és kárpitok, bentre is beszivároghat a sárga szín, finomabb tapintású műbőrrel vonják be a kormánykarimát, amely mögött 12,3 colos képátlójú monitor informál, több grafika közül lehet választani. Nagyobb, 7,8 literes lett a kesztyűtartó, elektromos a rögzítőfék, így több a tároló a két első ülés között, elöl- és hátul is USB-A és USB-C csatlakozót is találunk. Az N-Connecta, az N-Design és a Tekna modellekhez új ülések is járnak, amelyek nagyobb kényelmet nyújtanak.
A vezetőtámogató rendszerek tudását fejlesztették, nagyobb felbontású – 0,3 helyett 1,3 megapixel – kamerákat használnak, széria a tolatókamera, opciós a 360 fokos körkamera, amit annak idején a Nissan vezetett be a nem prémiummárkák közül elsőként.
Ami nem változott, az a Nissan Juke motorválasztéka:
az egyliteres turbómotor (117 LE/180 Nm – pár pillanatig 200 Nm) hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hétfokozatú duplakuplungos váltóval kérhető, és van még az 1,6-os szívó benzinesre épülő 140 lóerős rendszerteljesítményű (94 LE benzinmotor és 49 LE villanymotor) öntöltő hibrid hajtás is, amely a Renault fejlesztése.