A sportosabb kisautók közé tartozik az MG3-as új generációja azzal, hogy rögtön a 193 lóerő rendszerteljesítményű Hybrid+ öntöltő hibrid hajtással kezdik a forgalmazását. Ennél Atkinson-ciklus szerint működő 1,5-ös négyhengeres szívómotor (102 LE/128 Nm) és egy villanymotor (136 LE/250 Nm) hajtja az első kerekeket háromfokozatú automata váltón keresztül – lehetőség van villanymotorral, benzinmotorral vagy mindkettővel való haladásra is, és
később állítólag kézi váltó is lesz.
A leírás alapján a Hondáéhoz hasonló rendszerről lehet szó, amelynél a belső égésű motor csak magasabb tempónál képes közvetlenül a hajtásra, egyébként csak tölti az akkumulátort, és a villanymotor a meghatározó, amely 80 km/h-ig képes önálló hajtásra.
A 0-100 km/órára történő gyorsulást 8 másodperc alatt tudja le az 1285 kg tömegű MG3-as,
80-120 km/h-ra 5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 170 km/h.
A többi öntöltő hibrid kisautóhoz képest nagy, 1,83 kWh kapacitású akkumulátor viszonylag hosszú elektromos haladást tesz lehetővé, a szabványos WLTP átlagfogyasztás az előzetes mérések alapján 4,4 l/100 km. A kínai és európai mérnökök minden nagyobb piac számára külön-külön készítették el a finomhangolást, alapvetően kényelmes autónak ígérik az MG3 Hybrid+-t, amely azért sportosan is terelgethető. Már nagyszilárdságú acélt is használnak a karosszériavázban, a felfüggesztésben a rugózatlan tömeget csökkentették.
A hossz 4113 mm, szélesség 1797 mm, magasság 1502 mm, tengelytávolság 2570 mm – utóbbi tágas belső teret ígér, és a csomagtér is nagynak számít, mivel 293 literes. Sokkal digitálisabb lett a belső, a kormány mögött egy 7 colos monitor tájékoztatja a sofőrt, a központi érintőképernyő 10,25 colos képátlójú, ez alatt találunk egy menü-gyorselérést biztosító gombsort. Hardveres navigáció, távoli hozzáférés, 4 USB-töltő, felszereltségtől függően tolató- vagy körkamera könnyíti meg a használatot, a csúcs felszereltségnél bőrkárpit és fűtött első ülések és -kormány is jár.
Az MG3 Hybrid+ a márka többi autójához hasonlóan
7 év/150 000 km garanciával rendelkezik.
Az Egyesült Királyságban 18 ezer font lesz a hibrid változat alapára, ami kb. 8,2 millió forintnak felel meg. Később lesz sima benzines is, 15 ezer font körüli áron, ami 6,8 millió forintnak felel meg. Egyelőre nem tudni, hogy Magyarországon is elérhető lesz-e a modell.