A kiszállítások elsősorban Európában és Kínában csökkentek, az Egyesült Államokban viszont nőttek. A márkák közül elsősorban a magas árfekvésűek - az Audi és a Porsche - kiszállításai csökkentek. Az alapmárka VW, valamint a Seat kiszállításai viszont emelkedtek.
A márciusi csökkenés ellenére az első negyedévben három százalékkal több, 2,1 millió járművet szállított ki a Volkswagen. A növekedés fő hajtóereje Kína, valamint Dél- és Észak-Amerika volt. Nyugat-Európában és a belföldi piacon, Németországban egy-egy százalékkal csökkentek az eladások.
A belső égésű motorral hajtott járművek száma az első három hónapban négy százalékkal, 1,97 millióra nőtt. Ez bőven ellensúlyozta a teljesen elektromos meghajtású modellek három százalékos csökkenését 136,4 ezerre. Az elektromos autók kiszállításai Európában 24 százalékkal estek vissza, amit nem tudott ellensúlyozni az erős kínai növekedés.