37 év után tért vissza a szuperautók kategóriájába a Maserati, amikor 2004-ben piacra dobták először az MC20 Stradale nevű utcai modellt, majd az abból készített MC20 GT1 versenyautót. Ezek nélkül nem lenne ma Maserati MC20-as, így magától értetődik, hogy limitált szériával emlékeznek meg a 20 évvel ezelőtti jeles eseményről. A Maserati MC20 Icona az utcai autónak állít emléket 20 példány erejéig, a Maserati MC20 Leggenda a Vitaphone csapat által indított GT1-es versenyautót idézi meg szintén 20 példány erejéig.
A Maserati MC20 Icona ugyanazt a fehér-kék összeállítást viseli, mint az MC12 Stradale, ami egyébként az 1959-61 között gyártott Birdcage Type 61 versenyautótól örökölte meg a Bianco Audace Matte és Blu Stradale színeket. A limitált szériát a Fuoriserie program keretében készítik a gyárban, ennek a logója és az olasz trikolór is megjelenik a karosszéria oldalán, a hátsó kerék közelében. Egyediek a krómozott felnik, a motorház karbon tetőt kap.
A Maserati MC20 Leggenda annak a Vitaphone Racing istálló által indított GT1 kategóriás versenyautónak állít emléket, amely máig egyedülálló módon 3 győzelmet és ugyanabban az évben 3 második helyezést szerzett a Spa-i 24 órás versenyen. A versenygép Nero Essenza és Digital Mint Matte fényezése az utcán is feltűnő jelenség. Mindkét limitált szériás modellben közös, hogy karbon versenyülést kapnak (fekete/kék a kárpit az Icona belsejében, fekete/ezüst a Leggendában), Sonus faber hifit, és a motorburkolaton helyezik el a limitált szériára utaló plakettet. A Maserati MC12-ből összesen 50 példányt készítettek, ez az autó mind a mai napig a leggyorsabb közúti Maserati a maga 330 km/órás csúcssebességével.