Nem váltja, hanem kiegészíti a Fiat Pandát a most bemutatott Fiat Grande Panda, az aktuális, lágyhibrid hajtású modell életciklusát az évtized végéig meghosszabbították, az új modell öntöltő hibrid vagy akkumulátoros-elektromos hajtással és nagyobb méretű karosszériával foglalja el a maga helyét az olaszok kínálatában. Egyelőre csak az autó külsejét ismerhettük meg, a számok közül is csak annyit közöltek, hogy az 5 ajtós karosszéria hossza 3,99 méter, ami 33,7 cm-rel több a Panda Pandina hosszánál.
Számos olyan elemet látunk a karosszérián, amelyet az első generációs Pandáról vettek át a formatervezők, és onnan származik a szögletes-geometrikus minta is. A kocsi orrára és a C oszlopokra kiírják a márkanevet, amelyet a csomagtérfedélre préselnek, az oldalfalon, a tetősínek talpán és a hátfalon olvashatjuk a Panda nevet. Érdekes, hogy a kerékjáratok kontúrja sarkos, ehhez képest az ott lévő fényezetlen fekete betét már kerek peremet kap, az első képeken az akkumulátoros-elektromos változatot látjuk esztergált felületű 17 colos felnikkel, amelyek épp csak megtöltik a rendelkezésre álló helyet.
Az STLA Small műszaki alapra építik fel a Fiat Grande Pandát, amely várhatóan megkapja majd az itt rendelkezésre álló, hátsó hajtómotoros összkerékhajtást is, amivel a Panda 4x4 örökségét vihetik tovább – erről egyelőre nincs információ. Annyit tudunk biztosan, hogy világautó lesz az új kisautó, amelynek lesz több karosszériaváltozata is, ahogy azt a tanulmányok ígérték, igaz, nem mind fog eljutni hozzánk.