Számos modellt találunk a Porsche 911-családban, ezek közül a legkönnyebb és leginkább a vezetésre fókuszáló a 911 Carrera T. Először 1968-ban dobták piacra a Touring változatot, de egészen mostanáig kellett várni a vászontetős kabrióra, hiszen eddig csak kupéként volt elérhető ez a kivitel. Nem egyszerűen csak extrafelszereléseket hagynak ki az autóból, de vékonyabbak az üvegek, kevesebb a hangszigetelés, a feláras kagylóülések megrendelésével mindössze 1478 kg-ot nyom – a Cabriolet ennél 90 kg-mal nehezebb – a 911 Carrera T, ezzel 40 kg előnye van a 911 Carrera modellhez képest.
Közvetlenebb áttételezésű kormányzás, 10 mm-es ültetéssel együtt járó, kifejezetten erre a modellre hangolt elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat használó sportfutómű, az összkerék-kormányzás mellett a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó is ott van a fedélzeten, utóbbinál kikapcsolható a fordulatszám-szinkronizálás. A 911-es sorozat alapmotorját, tehát a 394 LE/450 Nm teljesítményű biturbó 3,0 literes blokkot kapja a Porsche 911 Carrera T, az elődhöz képest nagyobb teljesítmény miatt nagyobb teljesítményű a fékrendszer, ami elöl 350 mm átmérőjű tárcsákat használ 6 dugattyús nyergekkel.
A hátsó oldalablakokra a 6 fokozatú váltó kapcsolási sémáját mutató matricát ragasztanak, ugyanezt a motívumot vetítik a földre is üdvözlőfényként. A felnik és a karosszériadíszek vanádiumszürkék, a 911 Carrera GTS-ről származik az első légterelő. Az utastérben rövidített karra kerül a nyitott pórusú mogyorófából faragott váltógomb, alapáron bőrkormányt adnak, opciós a RaceTex műbőr bevonat. Csak a Porsche 911 Carrera T kap olyan üléseket, amely Plaid mintájú szövetbetéttel borítanak.