Élesebb lett a Subaru és a Toyota közös sportkocsija

Fotó: Toyota
Vágólapra másolva!
Az abroncs-aszfalt közötti kapcsolat javításával fokozzák a BRZ/GR 86 tudását. A Subaruhoz már Sport-programot is adnak.
Vágólapra másolva!
Fotó: Toyota

Úgy hangolták át a mérnökök a Subaru BRZ/Toyota GR86 sportkocsit, hogy határhelyzetben könnyebben kontrollálható, és javultak a kanyarvételi tulajdonságok is. A Gazoo Racing az autóval versenyző profik és amatőrök visszajelzései alapján módosították a konstrukciót, változtattak a lengéscsillapító hangolásán, az elektromos kormányszervo működésén, kézi kapcsolású váltónál új a gázpedál-karakterisztika, automatánál módosították a kapcsolási fordulatszámokat.

Fotó: Subaru

A Subaru BRZ-nél a Sport-gomb megjelenése az újdonság – a kézi kapcsolású váltóval szerelt példányoknál. A gomb maga ugyanott van, ahol az automatánál a váltó üzemmód-választó, de kézi kapcsolású váltónál ezzel a gázpedál-karakterisztikát lehet érzékenyebbre kapcsolni, illetve a mesterséges motorhang is megváltozik, hogy azzal is növeljék a vezetési élményt.

Fotó: Toyota / Mate Mioc

A Toyota ezen felül még a Ridge Green nevű zöld színt is felveszi a kínálatba, ennek alkalmából egy 200 darabos limitált szériát is készít egyedi megjelenéssel – bronz színű felnikkel, fekete belsővel, fekete-barna kárpitozással, Brembo fékekkel és Sachs lengéscsillapítókkal. A várható nagy érdeklődés miatt ezeket az autókat kisorsolják majd a jelentkezők között.
 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről