Amikor még meredeken emelkedő villanyautó-eladásokkal terveztek az autógyártók, a Ford 1,3 milliárd dolláros beruházással akarta villanyautó-gyárrá alakítani a kanadai Ontarióban lévő Oakville Assembly Complex nevű üzemét. Ezt a beruházást most törölték, helyette 3 milliárd dollárt költenek a gyárra (és az azt kiszolgáló üzemekre), hogy még több Super Duty pickupot tudjanak készíteni, amelyek igen népszerűek a vásárlók körében. Jelenleg Ohióban és Kentuckyban készülnek a Super Duty pickupok, és ezek az üzemek teljes kapacitáson se tudják kielégíteni a keresletet, ezért teremtik meg a modell gyártásának lehetőségét Kanadában – az 1800 új munkás 2026-tól kezdődően évi 100 000 autóval járul hozzá a pickup-termeléshez.
A Ford villanyautó-üzletága tavaly 4,7 milliárd dolláros veszteséggel zárt, idén 5,5 milliárd dolláros veszteséget jeleznek előre. A Ford elkötelezett marad az elektromos átállás mellett, épp csak annak gyorsaságát gondolták most újra. Például már csak 1 műszakban készítik az akkumulátoros-elektromos F-150 Lightning pickupot, az így felszabaduló munkaerőt átcsoportosították a Bronco-termelésre, ahol egy újabb műszakot indítottak el. A következő években a Ford megnégyszerezi hibrid kínálatát, amivel az átmeneti időszakban akarja kiszolgálni a vásárlókat.