Ausztrália legnagyobb múltra visszatekintő márkája volt a Citroën, amely 1923-ban kezdte meg autóinak forgalmazását a kontinensen, azonban 2024. november 1-ével már nem fogadnak be új megrendeléseket a márkakereskedők, és nem sokkal ezt követően hivatalosan is távozik az országból a márka – természetesen a 35 pontból álló kereskedőhálózat az autókhoz adott 5 éves garancia időtartama alatt a vásárlók rendelkezésére áll.
Ez egyébként nem jelent valami nagy feladatot, hiszen az utóbbi 5 évben alig sikerült hozni az évi 200 autós eladásokat, 2024 első félévében például 87 Citroënt tudtak értékesíteni a márkakereskedők. Ezzel olyan rétegmárkák szintjén vannak a franciák, mint az Aston Martin (86 darab), a Bentley (102 darab), a Lotus (102 darab), a Ferrari (113 darab) vagy épp a Maserati (200 darab). Azért döntöttek a kivonulás mellett, mert az aktuális és a jövőbeli modellválaszték nem áll összhangban az ausztrál vásárlói preferenciákkal, hiszen épp megfizethető és elektromos modellekre áll át a márka, miközben Ausztráliában nagy méretű luxusautókat preferálnak az ügyfelek.