autós olvasnivaló 2023. 09. 19.
Magyarország vadonatúj versenypályáján hajtottuk meg a legerősebb BMW-ket
Az új balatoni versenypályán vezettük a brutális M-modelleket, aztán betoppant egy 71 millió forintos SUV.
![](https://cdn.origo.hu/2023/09/_SL2-KsQmlOlO9_8_IE7RhC36gDIiDlE3U2ekfK_1i0/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzg0MDRhZWUwNDlhNzRhMjdhMzcxYTJmMzNkMmEzMTMw.webp)
Az új balatoni versenypályán vezettük a brutális M-modelleket, aztán betoppant egy 71 millió forintos SUV.
Főleg M-es autók kerültek sorra az M2-től az XM-ig, de a tereppályán a frissített X5-ös is bizonyított, a szlalomon pedig a Mini JCW volt elemében.
A kompakt sportkupé hátsó kerekeit 460 lóerő gyilkolja, a formája mellett pedig lehetetlen szó nélkül elmenni.
Az autó minden korábbinál több kontrollált túlkormányzottságot engedélyez.
Az M2 legdurvább változata, a CS erősebb motorral, kézi váltóval és sok szénszállal érkezik.
Nálunk mutatta meg a világnak, mit tud a márka kompakt huligánja.
Bivalyerős, kompakt és kézi váltós az M2.