Autótesztek a hőskorból: Opel Astra 1.6i Caravan
Három hónappal a szentgotthárdi gyáravatás előtt az Autó-Motornál járt a sikervárományos 1,6-os Caravan változata.
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/VarWZmbUTJJZ2jD5VnV7lA2OydW3N7vey8WFQqKmP4s/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzc1MTBjMGMwNmMyNDRmZjg5ZWUyZjEwZDFmMTdlODhh.webp)
Három hónappal a szentgotthárdi gyáravatás előtt az Autó-Motornál járt a sikervárományos 1,6-os Caravan változata.
Robert Hall és Kenicsi Jamamoto 1979-es beszélgetése során született meg a Mazda MX-5 ötlete.
A Volgával furikázó elvtársak is árgus szemekkel nézték Budapesten és vidéken a sportos Neue Klasse limuzint.
Látványos kabriók, sőt, elektromos Barkas-átalakítások is készültek, ám akadt velük egy komoly probléma.
Lépcsőshátú karosszériával és 1500-as motorral érkezett az Autó-Motorhoz a népautó, ám idő előtt távozott.
Ezúttal nem a hírhedt tüzelőolajról lesz szó, hanem a főleg Wartburgokba tankolt, orrfacsaró bűzű "üzemanyagról."
Inkább ne is akarjuk tudni, kik ülhettek annak idején az elegáns, hathengeres ős-Superb hátsó ülésén.
1985-ben vonzónak tűnt ez a kényelmes, dízel nyugati autó, aztán Budapestről Bécs felé tartva beütött a baj.
Több hónapos nyúzópróba után jelent meg az első teszt az Autó-Motorban a Zsiguli oly régóta várt utódjáról.