Időutazás Hatvanban: felsorakoztak a legszebb volános Ikarus buszok
A legendás „faros” mellett egyedi emeletes, jubileumi csuklós és sok más Ikarus ment nosztalgiajáratként.
A legendás „faros” mellett egyedi emeletes, jubileumi csuklós és sok más Ikarus ment nosztalgiajáratként.
1972-ben forradalmian új, borulásos törésteszteket végzett a hazai buszgyártó, hogy javítsa az utasok védelmét.
A matuzsálemi korú Ikarus 60-asra csak a végállomásokon lehet felszállni.
A hatalmas, dupla csuklós 293-asból egy darab készült, és Budapestről idővel egy távoli országba került.
A magyar járműipar ikonikus modellje a távolsági 55-ös, amelyet a Gehilio's Garage csapata vitt próbakörre.
Csehszlovák technika, komikus nyomtáv és portásfülke-dizájn jellemezte az 553-ast, amit lapra szerelve exportáltak.
A csehszlovák Aviával együttműködésben készült az orrmotoros midibusz.