Gyanúsan lassú Red Bullt és Ferrarit vert a Mercedes a második edzésen

Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Mercedes' British driver Lewis Hamilton speeds from the pits during the first Formula One practice session in Melbourne on March 15, 2019, ahead of the Formula One Australian Grand Prix. (Photo by WILLIAM WEST / AFP) / -- IMAGE RESTRICTED TO EDITORIAL USE - STRICTLY NO COMMERCIAL USE --
Vágólapra másolva!
Az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésén is Lewis Hamilton bizonyult a leggyorsabbnak, de a Red Bull és a Ferrari gyaníthatóan nem erőltette meg magát. Charles Leclerc és a mezőny több tagja így is megpördült Melbourne-ben.
Vágólapra másolva!
Cikkünk folyamatosan frissül31 bejegyzés

Lewis Hamilton és a Mercedes maradt az élen az idénynyitó Ausztrál Nagydíj második szabadedzésén is, de az ötszörös világbajnokot árnyékként követte csapattársa, Valtteri Bottas. A többiekről ez nem mondható el, hiszen az Ezüstnyilat vezető brit pilóta 0,8 másodperccel verte legközelebbi riválisát, a Red Bullt vezető Max Verstappent.

Ennyiből azt is hihetnénk, hogy borítékolható a Mercedes fölénye a hétvége során, azonban a Red Bullok és a Ferrarik is visszafogott tempóban közlekedtek, mindössze néhány századdal voltak gyorsabbak a 6. helyezett Kimi Räikkönennél, aki reálisnak tűnő, 0,972 másodperces hátrányt szedett össze a Mercedeshez képest.

Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő

Verstappen és az edzés legvégén motorgonddal küzdő Pierre Gasly ráadásul az általános protokolltól eltérve az edzés utolsó perceire időzítette az időmérő-szimulációt, addig a mezőnyben egyedüliként a sárga jelzésű közepes keverékkel szerepeltek a köridőtáblázaton. A pálya állapotának javulása magyarázhatja a döntésüket, ahogy a Ferrari szereplésének is ez lehet az egyik oka.

A Mercedes ellenfelei ráadásul nem gyorsultak annyit, amennyit a közepes és a lágy abroncs közötti tempókülönbség indokolna,

így bár nem zárható ki, hogy az Ezüstnyilak diktálják a tempót Melbourne-ben, a Ferraritól és a Red Bulltól is jobb eredmények várhatók a továbbiakban. Az erős szél és a továbbra is gyenge tapadású pálya sokak életét megkeserítette: Az első tréningen balesetet szenvedett Alexander Albon kétszer is megpördült, de Räikkönen, Vettel, Giovinazzi, Russell és Leclerc is megjárta a pálya szélét.

Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Scuderia Toro Rosso bokszfal, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alfa Romeo Racing csapatkép, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Claire Williams, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Charels Leclerc, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lando Norris, Carlos Sainz, McLaren Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Alex Albon, Scuderia Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Red Bull Racing, Ausztrál Nagydíj
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Danyiil Kvjat, Scuderia Toro Rosso
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Max Verstappen, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Daniel Ricciardo, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kevin Magnussen, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lando Norris, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Pierre Gasly, Red Bull Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Romain Grosjean, Haas F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sebastian Vettel, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Sergio Pérez, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Carlos Sainz, McLaren Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Charles Leclerc, Scuderia Ferrari
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Kimi Räikkönen, Alfa Romeo Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lance Stroll, Racing Point
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG Petronas
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Nico Hülkenberg, Renault F1 Team
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, George Russell, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Robert Kubica, Williams Racing
Forma-1, Ausztrál Nagydíj, Scuderia Ferrari szerelő

A Ferrari fiatal igazolása a 4-es kanyar rázókövén forgott meg, de szerencséjére és lélekjelenlétének köszönhetően a falat elkerülte, ahogy a többiek is megúszták a komolyabb baleseteket, így a Charlie Whiting helyére beugró versenyigazgatónak, Michael Masinak sem volt komolyabb feladata a második tréning alkalmával.

Nico Hülkenberg után a második edzésen Daniel Ricciardónak is meggyűlt a baja a Renault-val,

a csapat műszaki hibát hárított el a tréning elején, ezért a helyiek kedvence csak késéssel tudta megkezdeni a gyakorlást, de végül 8. lett kevesebb mint 1 tizeddel lemaradva a „B liga” legjobbjától, Räikkönentől. Érdekesség, hogy Leclerc mindössze a 9. helyezett lett a Ferrarival, Lance Stroll pedig előrébb végzett, mint rutinosabb csapattársa, Sergio Pérez.

A Williams továbbra is bő 1,7 másodperccel lassabb még a McLarentől is, így egyértelműnek tűnik, hogy a brit istálló a leggyengébb tagja az idei mezőnynek, de a hátrányuk csökkent a Mercedeshez képest, így az legalább nem fenyegeti őket, hogy az időmérőn nem jutnak be a 107%-os időhatáron belülre.

06:41
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Kezdődik a hosszú hétvége, indul az F1 is!

Köszöntjük Kedves Olvasóinkat az idénynyitó Ausztrál Nagydíj második szabadedzésének élő közvetítésében! Még mindig korán van, de már a második szabadedzés kezdődik, igyekszünk sok érdekes részlettel szolgálni. 

06:43
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Mercedes-Ferrari csata Melbourne-ben

Az előző évek során és a tesztek alatt látottak alapján nem meglepő, hogy a Mercedesek és a Ferrarik kezdtek az élen az első szabadedzésen, az árnyalatnyi időkülönbségek azonban ismét izgalmassá teszik a szezonkezdetet.

Hamilton hajszállal a Ferrarik előtt az idei első szabadedzésenhttp://www.gphirek.hu/f1/percrolpercre/20190315-f1-a-2019-es-ausztral-nagydij-1-szabadedzese-eloben.html
06:46
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Az első képeink Melbourne-ből

A nap során többször is frissítjük galériánkat a legjobb képekkel Melbourne-ből.

---- separator ----gallery-content-type:110141d7-107b-4bf8-aac6-b68527988ec4---- separator ----
06:48
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Íme Bottas hajmeresztő megforgása

A Mercedes pilótája harcias kedvvel kezdte az első szabadedzést, de a 3-as szektorban megcsípte a füvet, kicsúszott, majd a visszafordulás során is majdnem összetörte az autóját. Furcsa hiba volt egy élcsapat pilótájától.

06:53
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Gyászszalag a Ferrari tagjain is

A Mercedes mellett a Ferrari is fekete szalaggal emlékezik Charlie Whitingra, az F1 legendás versenyigazgatójára, aki tüdőembólia következtében csütörtökön halt meg Melbourne-ben. A Haas az autó orrkúpján matricával tiszteleg.

06:58
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Megjavult az F1 TV

A tavalyi bukdácsolást folytatva az első szabadedzésen is használhatatlannak bizonyult az F1 előfizetéses online tévéje, de az ügyfélszolgálat szerint a második tréningre orvosolták a gondokat. Nos, az androidos app még nem működik.

07:01
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Zöld zászló!

Romain Grosjean az első a pályán a sárga jelzésű abroncsokkal, a többiek között sokan vannak, akik még csak öltöznek, Bottas még a sisakot sem viselte.

07:04
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Grosjean mért kört is futott

1:25.634-gyel kezd a Haas pilótája, a kör során a differenciálmű állítására kérték, azt mondták neki, hogy így lesz olyan, amilyennek várják az autó viselkedését. 

07:09
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Leclerc egyelőre nem gyorsabb Grosjeannál

A Ferrari pilótája kemény gumikat kapott, elsőre bő egy másodperccel elmaradt Grosjean eredményétől, bár a francia pilóta közepesekkel ment. Az F1 TV időmérésében láthatók a miniszektorok eredményei is, volt, ahol Leclerc volt a leggyorsabb, de ez is kevés volt.

07:11
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Gasly átvette a vezetést, Räikkönen füvet nyírt

A Red Bull pilótája 1:25.401-gyel az élre állt, bő 2 tizedet vert Grosjean eredményére szintén sárga jelű gumikkal, közben Kimi Räikkönen kiszélesítette a pályát az 1-es kanyarnál.

07:13
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Megélénkült a forgalom

A 20 pilóta közül már 13-nak van mért köre, talán nem meglepő, de a két Williams áll az utolsó két helyen. Magnussen diktálja a tempót a Haas volánja mögött.

07:17
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Vettel is megcsípte a füvet

A Ferrari pilótája Räikkönenhez hasonlóan az 1-es kanyar féktávjánál számította el magát. Közben valamit igen nagy lendülettel javítanak Ricciardo autóján, az ausztrál pilótának nincs még köre a délután.

07:19
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Räikkönen megint az élmezőnyben

Az Alfa Romeo pilótája az 5. helyezett volt a svájci Alfával, aztán jött Verstappen és átvette a vezetést. Hamilton is abszolút legjobb 1-es szektort futott. 

07:21
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A két Ezüstnyíl az élen

Először Hamilton javította meg a korábbi legjobb köridőt 1:23.582-vel, majd jött Bottas is 1:23.879-cel, a 3. helyezett továbbra is Verstappen.

Előkerült Hülkenberg is, aki az első tréninget kénytelen volt kihagyni, elektromos hiba miatt.

07:26
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Tovább javítottak a Mercedesek

A különbség hasonló, 0,233 másodperces maradt, de Hamilton és Bottas is javítani tudott, a leggyorsabb kör most 1:23.206.

Előkerült Ricciardo is a javítások után.

07:29
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A Ferrariknak még nincs komoly körük

Leclerc egyelőre csak a 14. helyezett, Vettel pedig csak a 17. a sorrendben, miközben Hamilton 1:23.140-re gyorsult, az előnye már majdnem 3 tized Bottas előtt.

07:31
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Az állás az első harmad után

Ez még csak részeredmény, ráadáasul folyamatosan változik, de íme az első 10 helyezett állása 30 perc után:

Hamilton, Bottas, Verstappen, Magnussen, Kvjat, Gasly, Albon, Grosjean, Hülkenberg, Räikkönen. 

07:39
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A Ferrarik piros gumikkal is elmaradtak a Mercedesektől

Leclerc és Vettel is megkapta a hétvégi leglágyabb kerekeket, de a Mercedesek tempójával egyelőre nem tudtak mit kezdeni. A német pilóta a 4. helyre jött fel, Leclerc csak a 8. helyezett, Räikkönen az Alfával tartja az 5. pozíciót.

07:42
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Albon megint kicsúszott

Ezúttal a 3-as kanyarban sokallt be, kissé levágta a füvet, de az autója egyben maradt, miután a szerelői összerakták a második szabadedzésre.

07:45
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Bottas az első 1:23 alatt

A finn pilóta is megkapta a piros gumikat, 1:22.648-cal átvette a vezetést, pedig elfékezés és rosszul sikerült kigyorsítás is volt a körében. Hamilton és Vettel most van melegítő körön, de elég nagy forgalomba kerültek.

07:48
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton egy hajszállal ismét vezet

A brit pilóta 1:22.600-val ismét az élre állt, Bottas 00,48 másodperccel áll mögötte, Vettel továbbra is csak a 4. helyezett a két Mercedes és Gasly mögött.

07:50
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Az állás féltávnál

07:58
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Már csak ketten maradtak sárgák

Két pilóta kivételével mindenki a piros jelzésű lágy abroncsokkal futotta már a legjobb mért körét, ez nem meglepő, hiszen a második szabadedzés második felében már a hosszabb etapokra terelődik a csapatok figyelme. A két kivételes versenyző Verstappen és Sainz.

08:02
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Az F1 TV az internet Williamse

A második szabadedzés elején az ügyfélszolgálat azt írta, hogy elhárultak a hibák, de később ismét elismerték, hogy gond van a netes F1 tévé működésével.

08:07
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Nagy a különbség a gumik között

A C2-es (fehér) és a C3-as (sárga) között 0,5 másodperces, a C3-as és a C4-es (piros) között akár körönként 1 másodperces tempókülönbség is lehet Melbourne-ben. Ezt az élmezőny köridői egyelőre nem tükrözik.

08:11
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Albon ismét füvet nyírt

Most a bokszutca bejárata előtti éles balosban tette ki a fűre a Toro Rossót, megpördülés lett belőle, de folytatni tudta az útját.

08:15
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Hamilton a fékkel bajlódik?

A Sky Sports szerint Hamilton azt jelentette, hogy a jobb első fékje "üvegesedik", Vettel kapcsán pedig a korábbi F1-es pilóta, Karun Chandhok azt gyanítja, hogy a Ferrari a pálya állapotának javulására vár a gyors körrel. 

08:22
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Verstappen a végére hagyta az időmérős köröket

A Red Bull pilótája 1:23.400-ra gyorsult, ez kereken 8 tizeddel gyengébb Hamilton eredményénél, de immáron ő is a piros jelzésű gumit kapta. Nem sokkal előtte Giovinazzi megpördült a bokszbejárat előtt, és Hülkenberg is alaposan elfékezte magát ugyanott.

08:27
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Nagy a forgalom, sok a hiba

A pilóták egymást érik a pályán, különösen az utolsó szektorban, mielőtt kigyorsítanának a mért körre. Russell is megjárta a pálya szélét.

08:29
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

Leclerc szemben a forgalommal!

A Ferrari pilótája sem úszta meg látványos hiba nélkül a második szabadedzést, a 3-as kanyarból még jól kijött, de a 4-esnél rátette az autót a kerékverőre, és azonnal megpördült rajta. Résen volt, így elkerülte, hogy a falnak menjen, és kisvártatva vissza tudott fordulni a pályán.

08:35
március 15, 2019
Vágólapra másolva!

A második tréninget is Mercedes zárta az élen

Hamilton és Bottas tempójára nem volt válasza a Red Bullnak és a Ferrarinak sem, de gyanúsan közel voltak az alfás Räikkönen eredményéhez, így valószínűleg holnap még mindkét autótól többet lehet majd várni. Az utolsó pillanatokban Gasly arra panaszkodott, hogy erőtlen a motorja, de vissza tudott evickélni a bokszba. 

Ezzel most megköszönjük a figyelmet a közvetítésben, de nemsokára jövünk részletes eredményekkel, összefoglalóval és további hírekkel!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!