Tőlük messze lemaradva Vettelnek sikerült Leclerc elé kerülnie az utolsó előtti körben, amit az tett lehetővé, hogy a 39. körig kint maradt az első etapjában, és a C-tervre váltva a legjobban tapadó lágy abroncson ment a táv második felében. "A 4. helyről nem volt vesztenivalónk, elnyújtottuk az első etapot, és reméltük, hogy a lágy keverék kibírja a leintésig, és így történt. A végén ez volt a gyorsabb gumi. Lefaragtam a hátrányt [Leclerctől], egyetlen lehetőségem volt [megelőzni], amit kihasználtam" – mondta, elismerve, hogy rengeteg munka vár a Ferrarira.
Bottasnál nem kamatozott az újabb kiállás
Elöl a stratégiai elemek domináltak, kevésbé egyoldalú küzdelmet tartalmazó jeleneteket inkább a mezőny hátsóbb fertályán lehetett találni. Bottas és Daniel Ricciardo bemutatott néhány előzést a mezőny végéről kapaszkodva, a verseny leglátványosabb pillanatai pedig a Toro Rosso párosához fűződnek: Danyiil Kvjat több kanyaron át tartó csatában előzte meg Alexander Albont. A csapattársak a kötelező minimális helyet hagyták egymásnak, de érezték a határokat, és Albonnak végül be kellett hódolnia. Az orosz azt mondta, túl hamar állt ki kerékcserére, és később ez visszaütött, csapattársa mögé csúszott.
Bottast ugyanúgy kihívták még egy garnitúra gumiért, mint Hamiltont,
de nem kaparintotta meg a 6. helyet, amit az első kerékcseréje után elérhetőnek tartott a csapat.
A menetelése megakadt Ricciardónál, a 9. helyig jutott, és a friss szett nem adott hatalmas löketet neki, csak eggyel jobb pozícióba lépett fel a célig.