Az RB15-ös pont annyira összetört, hogy a nap végéig már nem tudott visszatérni, de így is 92 kört ment a Honda-motorral, Albon pedig további két versenytávval járult hozzá a japán mérnökök munkájához, ráadásul az utolsó órára is maradt még tartaléka, és 1:20 alatti körrel zárta élete első teljes tesztnapját, az 5. helyen.
Leclerc az élen
Az előszezon második tesztnapján továbbra sem érdemes nagy figyelmet fordítani a köridőkre, de a nyitónaphoz hasonlóan ezúttal sem talált legyőzőre a Ferrari, kedden új igazolásuk, a Kimi Räikkönent váltó Charles Leclerc futotta a leggyorsabb kört, ami 1:18.247-tel néhány századdal elmaradt Sebastian Vettel hétfői legjobbjától.
„Nagyon elégedett vagyok a mai nap alakulásával – jelentette ki a monacói pilóta. – A piros zászlós megszakítások ellenére elvégeztük a mai programunkat, 157 kört megtettünk, és hasznos adatokat gyűjtöttünk. Rögtön belaktam az SF90-et, nagyon jól éreztem magam" - összegzett.
Vettelhez hasonlóan Leclerc is már délelőtt az élre állt, délután hosszabb etapot futott, amely során nem igazán hajszolta a Ferrarit, inkább az etapok hosszát próbálta nyújtani keményebb keverékű gumikkal. A Ferrarinál kiemelték, hogy Leclerc következetes köröket futott.
A Ferrari nem csak a gyári csapatával, az ügyfeleivel is remekelt kedden, hiszen a Haas pilótája, Kevin Magnussen lett a 3. helyezett lett, az Alfa Romeót hajtó újonc, Antonio Giovinazzi pedig sokáig szintén a 3. helyet tartotta az összesítésben, de ennél talán fontosabb, hogy a három autó motorjai összesen több, mint 300 kört megtettek, ami nagyjából öt versenytávnak felel meg.