Álom a pislogó ciciről

Vágólapra másolva!
Szerintünk nincsen semmi baj a reklámot és szórakoztatást ötvöző advertainment műfajával, ha jól csinálják, és akadt már néhány cég, akik a megfelelő művészeket megnyerve ügyesen használták ki az internetet ilyen célra (a BMW Clive Owen főszereplésével készült The Hire-szériáját eddig még nem sikerült felülmúlni, de Martin Scorsese habzóborreklámja se kutya). A közelmúltban a 42 Below nevű vodkamárka indított útjára egy nagyszabású advertainment kampányt, amelyben 42 neves rendező készít egy-egy 42 másodperces rövidfilmet, mellyel kapcsolatban csak azt a megkötést kapják, hogy a sztori az álmokhoz, saját álmaikhoz kapcsolódjon valamilyen módon. A projektben való részvételre először Michele Civetta olasz filmest és feleségét, Asia Argentót kérték fel, akik aztán hozták magukkal olyan barátaikat, mint Larry Clark (Kölykök) és Gaspar Noé (Visszafordíthatatlan). Persze nem csak botrányfilmesek szerepelnek a felhozatalban, hanem például olyan izgalmas alkotók is, mint Jonas Mekas, David Lynch, Abel Ferrara, James Franco, Mike Figgis, Sean Lennon és Leos Carax.http://videa.hu/flvplayer.swf?v=Go2rtzMTiKdUt2aMChris Milk - Last Day DreamMég sok alkotó munkája hiányzik, ezeket szép sorjában töltik majd fel a Onedreamrush névre keresztelt projekt honlapjára. A már megtekinthető alkotások közül az egyik legizgalmasabb Argentóé, aki a szomszédságában lakó transzszexuális nők bulizásáról készített hatásos filmecskét. Bírtuk a videokliprendező Chris Milk Last Day Dream című munkáját is, amely címéhez hűen egy öregember visszapillantása saját életére. Leos Carax (Pola X) természetesen nem hazudtolta meg önmagát, és szimbolikus filmet készített egy vaknak tűnő nőről, aki egy különleges, intim módon mégiscsak lát.
Vágólapra másolva!
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről