Cohen B-filmjei közül az It's Alive (1974) és a The Stuff (1985) voltak a legsikeresebbek, előbbinek két folytatása is született.
Olyan B-kategóriás műfajokban is alkotott, mint a feketéket felvonultató blaxploitation, ilyen filmjei a Black Ceasar és a Leszámolás Harlemben, mindkettő 1973-ból a műfaj sztárjával, Fred Williamsonnal.
Bár rendezett egy részt A horror mesterei című antológiasorozatba (2005-2007), idővel átnyergelt forgatókönyvírásra.
Két legnagyobb sikere A fülke és a Mobil, előbbi Colin Farrellel, Keifer Sutherlanddel, Katie Holmesszal és Forest Whitakerrel, utóbbi pedig Kim Basinger, Chris Evans, Jason Statham és William H. Macy főszereplésével készült.
Mindkettő a kis büdzsés filmezés hagyományait követő, párbeszédekre épülő történet, mivel a karakterek közti kommunikáció telefonon zajlik.
A szintén horrorfilmjeiről híres Joe Dante azt írta róla, hogy
nagyon eredeti volt.
Edgar Wright rendező azt mondta róla:
Sokakkal ellentétben ő tényleg független filmeket rendezett, nem a nagy stúdiók pénzelték. Az ötletei mindig nagyobbak voltak, mint a büdzséi. Köszönöm a sok inspiráló kultfilmet, Larry!