A német cég közleménye szerint a tavalyi 202 ezer után idén 222 ezer új autót értékesítettek az év első három hónapjában - jelentette hétfőn a Bloomberg hírügynökség. A németországi eladások 5,8, míg az amerikai értékesítések 12 százalékkal nőttek éves összevetésben. A bejelentés szerint elsősorban a luxusautók iránti kereslet bővült.
Az adatok azt mutatják, hogy a BMW eladásait a piaci trendek nem befolyásolták: a bajor autógyár legnagyobb versenytársai - a Volkswagen és a General Motors - csökkenő értékesítési mutatókról számolt be az amerikai és az európai gazdasági növekedés visszaesése miatt. A Bloomberg által megkérdezett elemző úgy vélte, hogy márciusban a németországi autóeladások jelentősen, 9,5 százalékkal csökkentek éves összehasonlításban.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
Nyárra dől el, lesz-e Magyarországon BMW-autógyár
(2001. április 9.)