Az AT&T az elutasítást azzal indokolta, hogy a Comcast ajánlata nem tükrözte a részleg valódi értékét, és a rivális vállalat piaci pozíciói túlságosan megerősödtek volna az ajánlat elfogadása esetén. A fúzió létrejöttével a Comcast a világ legnagyobb kábeltársaságává vált volna mintegy 22 millió előfizetővel.
A BBC tudósítása szerint ugyanakkor a Comcast ajánlata elgondolkodtatta az AT&T vezetését: korábban úgy tervezték, hogy három részre osztják a céget, de a felvásárlási ajánlat a tervek felülvizsgálatára késztetheti a távközlési cég menedzsmentjét.
Néhány Wall Street-i elemző úgy véli, hogy ha mégis feldarabolják a vállalatot, akkor felvásárlások sorozata venné kezdetét, és ezek egy-két éven belül az AT&T márkanév eltűnéséhez vezetnének.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
A Comcast 58 milliárd dollárt kínál az AT&T kábel-részlegéért
(2001. július 9.)