Az idei évben a reklámköltségekre legtöbbet a Pepsi tulajdonában levő Fővárosi Ásványvíz- és üdítőipari Rt. (FÁÜ) költött. A cég a Margitszigeti kristályvíz ismertebbé tételére 589 millió forintot, míg a gellérthegyi vízére 40 millió forintot költött idén - tudósított a Napi Gazdaság Kovács Eszter, a FÁÜ termékmenedzserének szavairól.
Az ásványvíz reklámozása nem oszlik el egyenletesen sem az év hónapjaiban, sem a médiumokban. Miután az ásványvíz elsősorban még mindig szezonális terméknek minősül, a cégek leginkább a nyári hónapokra időzítik reklámjaikat. A legkedveltebb médium a televízió, de a nyomtatott sajtó és a közterületen való hirdetés is viszonylagos népszerűségnek örvend.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
GfK HungáriaKorábban:
Gyümölcslé helyett ásványvizet és sört iszunk
(2001. augusztus 14.)