Az eddig beérkezett 204 kérdőív feldolgozásából kiderült, a fogyasztók 95 százaléka ismerte az eurót, és mindössze tízen adtak nemleges választ. Az eurót ismerő válaszadó többsége a tájékoztatások alapján elegendőnek tartja ismereteit. Mindössze tizennégyen nem tartották elegendőnek az euróval összefüggő ismereteiket. A válaszadók negyede pedig úgy érzi, hogy ismeretei csak részben elégségesek.
A válaszadók az ismeretek forrásául mindenekelőtt a tévé, a rádió műsorait, az újságok tudósításait, a reklámokat jelölték meg. Második helyen említették a különböző kiadványokat. Viszonylag kevesen, mindössze a válaszadók 9 százaléka jelölte meg a bankok, a posta és a takarékszövetkezetek tájékoztatóit.
(Népszava)
Ajánlat:
EURO
(Az ÜzletiNegyed melléklete)