Az eladásokat tekintve a Carlsberg legnagyobb piaca Nagy Britanniában van, ahol 16 százalékos emelkedésről számolt be a cég. A hazai piacon csupán 2 százalékkal volt nagyobb a dán cég eladásainak mértéke, mint tavaly.
A nyugati piacokon átszervezést tart szükségesnek a cég, mert itt a legnagyobb a konkurencia. Emiatt a Carlsberg egyre jobban keletre koncentrál: Bulgáriában kettő, Horvátországban pedig egy sörfőzdében szerzett részesedést. A világ egyik leggyorsabban növekvő sörpiacán, Ukrajnában, pedig egy 50 millió dolláros beruházás keretében épít új sörfőzdét. A koppenhágai központú cég a volt szovjet köztársaságokban további terjeszkedést tervez.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
Csökkenőben a hazai sörfogyasztás
(2002. július 22.)
Jelentősen nőtt a világ sörfogyasztása
(2002. július 17.)