A magyarországi piacon egyelőre nem általánosan elfogadott a biztosítási szolgáltatások online értékesítése. Annak ellenére, hogy az ügyfelek időt, és gyakran jelentős összeget takaríthatnának meg az online biztosítás-értékesítés és az internetes kényelmi szolgáltatások igénybevételével, a gyakorlat még egyáltalán nem terjedt el széles körben.
A magyarországi vezető biztosító cégek csak a közelmúltban kezdték beüzemelni online szolgáltatásaikat, az pedig, hogy valamilyen biztosítási szolgáltatást az interneten lehessen megvásárolni, egyelőre igen ritka. Az [origo] által megkérdezett biztosítótársaságok mindegyike tervezi online szolgáltatásai bővítését.
Az internetes biztosítási piac, illetve az internetes szolgáltatások elterjedésének alapvetően két gátja van Magyarországon. Az egyik, az, hogy a magyar lakosság csak 29 százaléka használta az internetet 2004-ben a World Internet Project adatai szerint. Ugyanakkor a biztosítás-kötés rendkívül intim, személyes üzlet az ügyfél és a biztosító között, és a felek az internetet ehhez még túlságosan idegen környezetnek találják.