A magyarországi új mobilelőfizetők közel kétharmada a T-Mobile-t választotta 2005 első félévében - közölte a társaság kedden. A közlemény szerint a szolgáltató ügyfeleinek száma 85 ezerrel nőtt, összességében pedig meghaladta a 4 millió 270 ezret. A szolgáltató piaci részesedése tavaly év végéhez képest tovább bővült. Az egyre telítettebbé váló magyarországi mobilpiacon, az ügyfélszámnövekmény alapján, az új előfizetők 64 százaléka a T-Mobile mellett kötelezte el magát.
A közlemény kiemeli: a növekedés annak köszönhető, hogy a T-Mobile idén az első hat hónapban számos újdonsággal erősítette meg vezető szerepét, és az új díjcsomagokat, kedvezményeket, akciós készülékajánlatokat, valamint a kizárólagosan a szolgáltatónál elérhető mobil széles sávot (3G/HSDPA) az ügyfelek kedvezően fogadták - áll a közleményben.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (MHH) adatai szerint a magyarországi mobilszolgáltatók előfizetőinek száma június végén elérte a 9,447 milliót. Az ügyfélszám 127 ezerrel haladta meg az év elején regisztráltat. Június végén a 100 főre jutó előfizetések száma 93,5 volt. A T-Mobile-nak a félév végén 45,33 százalék volt a piaci részesedése a forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján.
A Magyar Telekom (MT) augusztus 10-én nyilvánosságra hozott nem auditált, konszolidált, a nemzetközi pénzügyi jelentési szabványok (IFRS) alapján készült tőzsdei gyorsjelentésében arról számolt be, hogy a mobil szegmens bevételei 7,8 százalékkal 148,1 milliárd forintra nőttek a hangalapú és az értéknövelt szolgáltatásokból származó bevételek bővülésének köszönhetően.