Egyedül a Színes Bulvár Lap növelte eladásait. Leginkább a Népszabadság esett vissza, hiszen az egy évvel korábbi 150,5 ezres példányszám után idén, március végéig átlagban 131,7 ezret vásároltak naponta a közéleti-politikai napilapból. A többi országos napilapnál tapasztalható visszaesés nem ekkora mértékű, ugyanakkor a 235,4 ezres napi eladással még mindig legnagyobb példányszámú Blikket sem kerülte el a csökkenés.
Más fórumokon elhangzott vélemények szerint nem biztos, hogy a napilap-vásárlási, illetve előfizetési hajlandóság csökkent, hiszen az új lapterjesztő cég, a MédiaLOG Fiege Zrt. számos hibával, hiányossággal kezdte meg ez év elejétől a tevékenységét. Ennek is betudható, hogy sokan nem újították meg előfizetésüket, illetve nem jutottak mindennap újsághoz.
Ez inkább elvi kifogás lehet, hiszen a tavaly utolsó negyedévi adatokat tekintve a tendencia egyértelmű csökkenést mutat a 2006 első negyedévihez képest. A havonta megjelenő női, valamint az életmódmagazinok csoportjában az Elle Magyarország idei csaknem 28,5 ezres eladása mintegy háromezerrel múlja felül a múlt év utolsó negyedévit, az egy évvel korábbihoz képest azonban alig ötszázzal javított. Egyértelműen csökkent viszont az FHM, a Gyöngy, a Joy és a Tina példányszáma.
Ez utóbbi a jellemző a két legnagyobb példányszámú ifjúsági magazin, a 44,5 ezres IM, illetve a 42,2 ezres Popcorn eladásaira is. A közéletinek minősíthető HVG idei 90,25 ezres adata visszaesést mutat mind a tavalyi első, mind az utolsó negyedévi eladáshoz képest, hiszen az előbbi 91,46, az utóbbi 93,58 ezres heti átlagot mutatott.
A vasárnapi lapok közül változatlanul a Vasárnapi Blikk az éllovas az idei első negyedévi, átlagosan 197,6 ezres eladással, ez azonban mintegy hétezerrel kevesebb az egy évvel korábbi ugyanilyen időszak és négyezerrel a múlt év utolsó negyedévéhez képest.