"Minőség a legjobb áron" - 2006 januárjától 2007 februárjáig ezzel a szlogennel hirdette magát akciós újságjában a dm-drogerie markt Kft. A GVH azonban úgy ítélte meg, hogy az eljárás alá vont vállalkozás álláspontjával szemben ez a kijelentés nem a dm üzleteken belüli legjobb árat jelenti.
A fogyasztók értelmezése nem lehet más, mint hogy az adott termék a piac egészét tekintve a legolcsóbb. Az állítás bizonyítása a versenyjogi gyakorlat szerint a dm feladata lett volna, ez azonban nem történt meg.
A GVH egy másik megtévesztő hirdetés miatt is elmarasztalta a dm Kft.-t. A társaság tavaly decemberben óriásplakátokon és akciós újságjában jelentetett meg hirdetést "Karácsonyi illatvarázs a dm-nél! Parfümök 50 százalék kedvezménnyel!" feliratokkal. A termékek régi árán a versenytörvény szerint az akció kezdetét megelőzően érvényesített árat kell érteni. A GVH vizsgálata azonban kiderítette, hogy hat termék esetében közvetlenül az akciót megelőző időszakban 200-500 forinttal alacsonyabb árak voltak érvényben, mint amilyeneket a dm akciós újságjában régi árként megjelölt. Emiatt a fogyasztók a valóságosnál nagyobb árengedményt érzékeltek, ráadásul a hat termék esetében meg sem valósult az 50 százalékosnak meghirdetett kedvezmény.
A megtévesztő reklámok miatt a dm Kft.-nek 10 millió forint bírságot kell fizetnie.