Idén inkább egy számjegyű lesz a bevétel növekedése, jóllehet a mobiltelefon elterjedtsége az év végre eléri a 110-115 százalékot. A bővülés motorja a mobil internet - mondta el Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója Budapesten sajtótájékoztatón.
Tavaly a Vodafone bevétele 137 milliárd forint volt, ami 10 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A szervezeti átalakítás kapcsán a cél az, hogy a vállalat ügyfélcentrikusabb legyen, s javuljon a belső szervezeti koordináció. Példaként a vezérigazgató kifejtette, a lakossági üzletághoz ezt követően az eladás és az ügyfélszolgálat, a marketing és pénzügyi elszámolás is hozzátartozik. Hasonlóan alakítják ki a vállalatokkal foglalkozó részleget is. Ezen túlmenően a 10 fős vezetői csapat 8-ra szűkül.
Beck György elmondta: a 221 márkaképviselettel rendelkező cég működésének kezdete, 1999 óta ez az első jelentős szerkezeti átalakítás.