A társaság 2007 első félévben 7 százalékkal nagyobb bevételt ért a bázishoz képest, míg az egész évet tekintve 3-4 százalékos bővülésre számít. Részben azért, mert az év folyamán csökkentek a mobil végződtetési és a roaming díjak. Tavaly a Vodafone bevétele 137 milliárd forint volt, ami 10 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Beck György elmondta: jövőre a Vodafone tovább építi a széles sávú mobil hálózatát. A Vodafone célja az, hogy minél többen használják szolgáltatásaikat, s 2010-re ez a cég legyen a legvonzóbb márka a mobilpiacon. Ezt főként a megbízhatóság növelésével és innovációval akarják elérni.
Beck Györy kifejtette: azt várják, hogy a kínai hálózati gyártóval és szállítóval, a Huawei-vel kötött szerződés meghozza eredményét, s vidéken is gyorsabban fejlődik a rendszerük. A Vodafone egyik alapvető célja ugyanis az, hogy a meglévő előfizetői minél nagyobb számban használják a különböző, például az internetes szolgáltatásait, s minél többen vegyék igénybe külföldön is az adatszolgáltatást.
Az idén a társaság bevételének 15 százaléka már az adatforgalomból származik, ami a mobil internet gyors fejlődése miatt 3-5 év múlva 30-35 százalékra nő a tervek szerint.
A széles sávú mobil internet fejlődését azonban bizonyos tekintetben lassítja, hogy Magyarországon a 3G-HSDPA frekvencia díja nemzetközi összehasonlításban magas, Ráadásul Magyarországon egy bázisállomás elhelyezése is többe kerül, mint más fejlett országokban.
Beck Görgy úgy vélte: mindebből arra következtetésre is juthatnánk, hogy a kormány a fix távközlési hálózatot, illetve a vezetékes vonalon nyújtható széles sávú internetet, az ADSL-t támogatja.