Winkler-Virág a nagyobb munkálatok között említette az M1-es Hegyeshalom környéki szakaszának mindkét oldali felújítását. Emellett az M3-ason szakaszos felújítások is lesznek. Az M1-esen több híd rekonstrukciójára is sor kerül, s mindezeken túl számos helyen a forgalombiztonságot növelő beruházásokat hajtanak végre, amelynek keretében az ütközőelemek és korlátok cseréjét is elvégzik.
Winkler-Virág András még csak szándékokról számolhatott be, így egyelőre nem ismert, hogy mikor kezdődhetnek a munkálatok, hiszen még a kivitelezésre vonatkozó közbeszerzési pályázatok sem jelentek meg.
Az ÁAK 2007-ben 5,6 milliárd forintot fordított a kezelésébe tartozó gyorsforgalmi úthálózat fenntartására. Az összegből 2,6 milliárd jutott az utak felújítására, 1,5 milliárd a hídfelújításokra és mintegy 1,5 milliárd forint az egyéb fenntartási tevékenységekre. Az elmúlt évben összességében 45 kilométer burkolatfelület cseréjét (autópályák, félautópályák, csomóponti ágak) és 55 híd felújítását végezték el a közbeszerzési pályázatokon nyertes vállalkozók.
A legjelentősebb munkálatok tavaly is az M1-esen voltak, itt az autópálya 145. és 160. kilométerszelvénye közötti szakaszának burkolatfelújítását végezték el. A másik kiemelendő beruházás az M7-es autópálya törökbálinti szakaszának burkolatfelújítása volt a Balaton felé vezető oldalon - olvasható a Napi Gazdaságban.