A fióktelep operációjának felfuttatására 3-4 éven belül 5 millió eurót fordít a magyar cég - jelentette be Salamon Károly, a piacvezető magyar biztosító elnök-vezérigazgatója. A szlovén Allianz-fióktelepnek ezalatt mintegy 100 millió eurós díjbevétellel 5 százalékos piaci részesedést kell elérnie, ezáltal az elképzelések szerint az 5-6. helyre kerülne a helyi biztosítási piacon, amely tavaly 900 millió élet- és mintegy 600 millió eurós nem életbiztosítási díjbevételt produkált.
Uros Knevlosek, a fióktelep vezetője szerint a képviselet vállalati biztosítási termékekkel indul, majd 2009-től a lakossági piacra is belép gépjármű-biztosításokkal (kgfb és casco), ezt követően pedig életbiztosítási termékeket is forgalmaz.
Salamon elmondta: a szlovén piacon az osztrák Allianz-leányvállalat már kínál életbiztosítási terméket, ám ez nem jelent belső konkurenciát, hiszen a biztosító a fióktelep megalakításával és annak termékeivel hangsúlyosabb szerepet játszik majd a piacon - írja a Napi Gazdaság.