A vállalat az ásványvíz-, illetve a gyümölcslé-kategóriában is új termékekkel kíván piacra lépni, és a fejlesztésektől vezető pozíciójának megerősítését várja. A társaság 20 százalék körüli részesedéssel foglalja el az első helyet a teljes hazai üdítőital-ágazatban.
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest. A cég hosszú távú üzleti stratégiája nemcsak a Coca-Colára (és a buborékos üdítőkre), hanem más termékcsoportokra (sport- és energiaitalokra, ásványvizekre, teákra, gyümölcslevekre) épít. A vállalat kínálatában ma több mint negyvenféle ital szerepel.
Nyár közepére fejeződik be Zalaszentgróton az a beruházás, amellyel a CCBM megduplázza ásványvízgyártó kapacitását. A 2,5 milliárd forintos fejlesztéshez a társaság 500 milliós uniós támogatást is kapott a Gazdaságfejlesztési operatív programból. A cég ott a NaturAquát gyártja, amellyel csaknem 19 százalékos részarányt birtokol az ásványvízpiacon, és ezzel a második helyet foglalja el a Nestlé tulajdonában lévő Kékkúti Ásványvíz Zrt. mögött.
A CCBM az elmúlt években mintegy 100 milliárd forintot fordított magyarországi gyártókapacitásainak kialakítására és bővítésére - olvasható a Világgazdaságban.