Egyúttal azt is bejelentették, hogy szeptemberben egy millió jegyet fognak kínálni mindössze 5 fontért, beleértve az adókat és egyéb költségeket is. A társaságnál az utasforgalom júliusban 19 százalékkal nőtt, a helykihasználtság 89 százalék volt.
Az olasz versenyhatóság július végén több mint 54 ezer euró bírságot rótt ki a Ryanairre félrevezető reklám miatt, mert a légitársaság nem tüntetett fel egy pótlólagos költséget egy reklámban.
Nem ez az első alkalom, hogy az ír légitársaságot megbírságolják félrevezető praktikák miatt, nemzeti és uniós versenyhatóságok már többször perbe fogták ezért.
A Ryanair negyedéves profitja az üzemanyagköltségek emelkedése miatt 85 százalékkal esett - az előző negyedévben 21 millió euróra az egy évvel korábbi 139 millióhoz képes -, és a cég arra figyelmeztetett, hogy az idei évet akár 60 millió euró veszteséggel is zárhatja, ha továbbra is magas marad az olajár és csökkenek a viteldíjak.