A cég nyitni kíván az Egyesült Államok felé, amelyet Zwack Sándor, elnök "nagyon nehéz és hatalmas piacnak" nevezett. Mivel Amerikában fontos az autentikusság, ezért ő és húga személyesen vesz részt a termékek bevezetésénél. Mint Zwack fogalmazott: "ez egy olyan érték, amit több millió dollár marketingráfordítással sem tudnánk pótolni."
A Zwack Diageo nevű partnerével kezd bele a termékek bevezetésébe, a befektetés nagy részét is a partner állja. Nem számítanak gyors megtérülésre, akár három évre is húzódhat a bevezetés. Első sorban a prémium termékekkel készülnek az új piacra, mint ahogy Magyarországon is nagyobb teret kapnak a minőségi italok a kommersz, nagy tömegben gyártott termékek helyett.
Zwack szerint az irányváltás eddig jól működött, igaz a válság mindent felülírhat. Az értékesítés felét kitevő gasztró területén az elmúlt fél év alatt 30 százalékos volt a visszaesés. A kiskereskedelem részaránya így növekedhet, ami a nyereségesség rovására mehet, ugyanis a kereskedőláncok jobb érdekérvényesítő képességgel rendelkeznek, a termékeken kisebb az árrés. A jövőben ezen szeretnének változtatni.
A következő pénzügyi ciklusban szigorúbb költséggazdálkodással és a kiskereskedelem felfuttatásával kívánják ellensúlyozni az éttermek, bárok forgalomesését 2011-ig, amíg a visszaesés eltarthat. A forint gyengesége rontja a cég kilátásait, ugyanis nettó importőrnek minősül, azaz több terméket hoz az országba, mint amennyit külföldön értékesít. A külpiac beszűkülése ráadásul semlegesíti a gyenge forint exportra tett jó hatását.
Létszámleépítést nem terveznek, az "csak az utolsó lépés lehet". A nemrég bejelentett osztalékelőleg az elmúlt öt év teljesítményét tükrözi. Zwack szerint a májusban záródó üzleti év tervezett számait teljesíteni tudják, így a rendes osztalékot is ki fogják fizetni. Nem akarta kizártnak nevezni, szerinte nem lesz veszteséges a cég - olvasható a Napi Gazdaságban.