A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Szarajevót is utaztatná az Orangeways

Vágólapra másolva!
Közel kétéves működésének legmagasabb, 365 millió forintos negyedéves árbevételét érte az Orangeways, amely immár nyereséget termel. A társaság az év egészére 1,1 milliárd forintot meghaladó bevételt vár, mintegy 320 ezer utasnak nyújtott szolgáltatásai nyomán. Cél többek közt Szarajevó tömegközlekedésének ellátása is.
Vágólapra másolva!

A jelenleg már 64 buszt üzemeltető cég a Gemenc Volán területén belföldi helyi- és helyközi járatokat is versenyképesen üzemeltet. Az Orangeways emellett továbbra is készül az állami finanszírozás nélküli, prémium szintű belföldi személyszállítási szolgáltatásainak elindítására.

Az Orangeways jelenleg elsősorban az egyedülálló, légitársaságokéhoz hasonló szolgáltatási struktúrájú nemzetközi autóbuszjáratairól ismert a hazai piacon: többek között az autóbusz-szegmensben ma még egyedülálló online foglalási és fizetési rendszere szintén a repülésben megismert költséghatékony működési modellt alkalmazza. "Az Orangeways ugyanakkor már aktív szerepet játszik a helyi és belföldi közlekedésben is. - mutat rá Kovács Miklós, az Orangeways vezérigazgatója. - "2009-ben a cég árbevételének több mint harmada ebből a szegmensből várható."

Miközben a határokon túl Szarajevó tömegközlekedésének üzemeltetésére készülnek, itthon a Gemenc Volán alvállalkozójaként növelte folyamatosan járatai számát az év eddigi időszakában. Hatékony működési modellje révén olyan jelentősebb helyi közlekedési pályázatokon is eséllyel indul még az idei évben, mint a BKV jelenleg is futó tendere, illetve Baja és Gödöllő városi tömegközlekedésére vonatkozó kiírások.

Kovács Miklós hozzátette: "Az Orangeways következő három évre vonatkozó távlati terveiben mintegy 1000-1500 saját és alvállalkozói buszjárat üzemeltetése szerepel, ami a hazai buszállomány mintegy 15 százalékát jelentené. A társaság ezzel a 2012-es hazai piacnyitás idejére jelentős magyar tulajdonú, a kelet-közép-európai régióban is meghatározó méretű, multinacionális közlekedési szolgáltatóvá nőheti ki magát."

Az Orangeways a hazai távolsági járatok piacára is belépne, de ezt - egyelőre - nem teheti meg, mivel a Volán-társaságok és szakszervezeteik megakadályozták. (A témáról bővebben itt olvashat.)

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!