Nyilvánosságra hozta a 100 legértékesebb világmárkából összeállított 2010-es rangsorát az amerikai Interbrand tanácsadócég. A listát 2009-hez hasonlóan a Coca-Cola, az IBM és a Microsoft vezeti, 70, 64, illetve 60 millió dolláros értékkel.
A márkaértékek változását nézve 2009-hez képest a második legnagyobb százalékos veszteséget a különböző hibák miatt összesen 8 millió autót visszahívó Toyota szenvedte el (csak a Harley-Davidson múlta alul), és ezzel a 8. helyről a 11.-re esett vissza. Az autómárkák között azonban még így is a legjobb maradt.
A nagy vesztesek között van még a Dell, a Citi és az UBS, valamint a Nokia, mely három helyet visszacsúszott ugyan, de benn maradt az első tízben, egyetlen nem amerikai márkaként.
A nyertesek közül kiemelkedik az Apple, a Google, a Blackberry, az Allianz, a JP Morgan és a Visa. A Google egyébként már a negyedik helyet foglalja el a toplistán (tavaly hetedik volt), megelőzve így az élboly olyat tagjait, mint a GE, a McDonald's, az Intel, a Nokia, a Disney és a HP.
A teljes lista itt található.